דימונה מסומנת על ידי רבים ממומחי הנדל"ן בישראל כהזדמנות הנדל"נית הבאה. תחנת הרכבת של דימונה תועתק בעתיד הקרוב ממקומה בקצה העיר ותמוקם ליד "פרץ סנטר", מרחק הליכה קלילה ממרכז העיר. העתקת התחנה הוא רק צעד אחד מתוך פרויקט של הקמת מרכז תעבורה ענק שיכלול גם תחנת אוטובוסים, מרכז מסחרי ומתחם משרדים, בעלות הקמה כוללת של כ-350 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
לבל אפ
לבל אפ
לבל אפ
(צילום: יח"צ)
אם ניקח בחשבון שרק לאחרונה הושלמה בניית האגם המלאכותי בעלות של יותר מ-32 מיליון שקלים, כולל אמפי עם 2,500 מקומות ישיבה, הרי שמדובר בתחייה אמיתית. יש לזכור שרק לפני שנתיים הושלם השקת מרכז הנופש (הקאנטרי קלאב). מדובר על תנופת בנייה בהשקעה של כ-20 מיליון שקלים. מקורות מוסמכים טוענים שיש קבוצה משקיעים אמריקאית שמתעניינת בהקמת מרכז שעשועים ענק, שיוקדש לסיפורה של ארץ ישראל מימי התנ"ך.
מה שעוד מתחדש בעיר הוא הקניון החדש בדימונה שמעורר התרגשות וציפייה גדולה בקרב התושבים. הקניון יתפרש על שטח של 14 אלף מ"ר. מדובר על מאות משרות חדשות ובואן לעיר של כל רשתות האופנה והצרכנות המובילות בארץ.
כל הדברים האלה מבשרים את התפתחותה של דימונה כמרכז נדל"ן. דניאל לנדר וזוהר טישלר, מייסדים ובעלים של חברת התיווך "לבל אפ" המובילה בעיר מספרים: "כרגע יש הזדמנויות נהדרות בעיר. כל מקומי יודע שאנחנו נמצאים לפני קפיצת מחירים אדירה. אנחנו מציגים דירות שנמכרות מ-200 אלף שקל ומעלה בגלל שהן זקוקות לשיפוץ. המגמה ברורה, קיים ביקוש גבוה להשכרת דירות משופצות בסטנדרט גבוה. משפרי דיור מתעניינים בדיור בקרבת הקניון החדש, אבל חייבים להכיר את השוק היטב ולדעת לענות על הצרכים של קהל השוכרים. לאחר מכן ניתן להרוויח תשואה חלומית של 5 עד 8 אחוז בשנה שזה כפול ממה שמקבלים בתל אביב ובחיפה. שכונות חדשות שנבנו לצד מבצעי "מחיר למשתכן" עודדו את משפרי הדיור למכור דירות ישנות במחירים נמוכים מאוד. בגלל זה, קהל המשקיעים מגיב ורוכש והוא מגיע מכל רחבי הארץ".
בחברת התיווך "לבל אפ" מדימונה מספרים על נכס נטוש שאיתרו באזור מתפתח, תוך כדי תהליך שיקום שכונות. בנובמבר 2020 הקונה רכש את הדירה ב200 אלף שקל בלבד התוצאה : עליית ערך בשווי של 150,000 ש"ח עקב שיקום הבניין והמרחב הציבורי שווי שוק הנכס נכון להיום 350,000 ₪".
בדימונה מכירים את זוהר טישלר ודניאל לנדר זכיינים ובעלים של משרד התיווך LevelUP by we-share בדימונה, כמומחים באיתור נדל"ן. יש להם וותק של עשור בתחום. השניים שולטים בשוק המקומי תוך שהם משלבים מקצועיות, אנרגיה נהדרת, קשרים מעולים, מקצוענות ומומחיות בשוק המקומי. לקוחות מעידים שהשירות שלהם ניתן ישר מהלב והם לא עוזבים את הלקוחות עד להשלמת העסקה ולעיתים אף מעבר לה.
לקוח שהשלים השבוע רכישת דירה באמצעות "לבל אפ" מספר: "הם הכתובת לכל דבר בעיר, איתור נכס, ליווי השקעות, ניהול נכס, השבחת נכס, מכירה וקניה.
אני ובני משפחתי נעזרים בשניים גם לצורך השכרות נכסים, יעוץ משכנתאות, שמאות רכוש וליווי משפטי צמוד עד סיום הליך העסקה".
שוטטנו עם שני אומני הנדל"ן ברחבי העיר וראינו דירה למכירה בשכונה שנקראת "נווה דוד", אזור מבוקש וקרוב לקניון החדש שבונים. למדנו שעלות הדירה היא 320,000 שקלים כאשר דירה משופצת ממש מולה, עם אותם נתונים, נמכרה ב-462,000 ש"ח. צפי דמי השכירות לאחר השבחה עומד על 2,200 ₪ בחודש. שני המתווכים הבטיחו שמדובר בעסקה חלומית.
באופן כללי, אין ספק שדימונה נמצאת באחת התקופות היפות שלה. העיר מציעה שכונות חדשות ומגוונות, חינוך איכותי, חיי תרבות שוקקים, יוקר מחיה נמוך ונוף מדברי מדהים.
דימונה היא העיר השלישית בגודלה בנגב ומתגוררים בה כ-40 אלף תושבים, המהווים כ-12 אלף בתי-אב. דימונה מוכרת כעיר רב תרבותית, עם 27 דיאלקטים שונים מכל התפוצות המדוברים ונשמעים בה.
אבל נראה שהדיאלקט המרכזי בשנים הקרובות יהיה סביב שפת הנדל"ן...אם אתם רוצים להשקיע בשכל ומחפשים השקעת נדל"ן, "לבל אפ"- דימונה נראה כמו משרד תיווך שיסדר אותכם בחיים.
לפרטים נוספים: https://bit.ly/2NVURvW זוהר טישלר – 058-6567196 דניאל לנדר – 054-2282313 כתובת מייל: Levelupdimona@gmail.com