העיר אילת, עיר התיירות והנופש הנצחית של ישראל, עוברת בימים אלה מהפכה נדל”נית דרמטית, ההופכת אותה מעבר ליעד תיירותי, גם ליעד אטרקטיבי למגורים ולהשקעה. בשנתיים האחרונות יצאו לפועל תוכניות פיתוח שגובשו בעיריית אילת במשך שנים עם מוסדות התכנון, שמשנות את פניה של העיר לטובה עבור תושביה והמבקרים מישראל ומכל העולם.
3 צפייה בגלריה
יוסי אברהמי, בעלים ויור קבוצת יוסי אברהמי
יוסי אברהמי, בעלים ויור קבוצת יוסי אברהמי
יוסי אברהמי, בעלים ויור קבוצת יוסי אברהמי
(צילום: יונתן בלום)
בעיר אושרה תוכנית מתאר שתקבע את פניה לשנת 2030, הכוללת תוכניות לפיתוח בים, במדבר ובעיר, במסגרתה שדרוג התשתיות העירוניות, בניית שכונות מגורים חדשות, אזורי מסחר, תעסוקה ומלונאות בהיקף עשרות אלפי מ”ר. מתוכננת בנייה של כ-14,500 יחידות דיור חדשות בהתחדשות עירונית בשכונות הוותיקות ובבנייה חדשה, כ-6,000 חדרי מלון חדשים, ומאות אלפי מ”ר עבור שטחי תעסוקה ומשרדים, מסחר ותיירות.
“העיר אילת היא עיר תיירות בינלאומית המארחת מדי שנה כ-3 מיליון נופשים מהארץ ומהעולם”, מציין יוסי אברהמי, יו”ר ובעלים של קבוצת יוסי אברהמי הפעילה באילת, “היא מתברכת בטיילת שוקקת ורצועת חוף יפהיפיה, במפרץ שהוכתר כאחד היפים בעולם, ובמשאבי טבע נדירים של ים ומדבר. בנוסף, העיר עברה התפתחות משמעותית מבחינת נגישות, עם שדה התעופה הבינלאומי רמון הנמצא בפאתי העיר ומנגיש אותה לעולם כולו, לצד נמל ימי בינלאומי ותיק. פיתוח של כל אלה לצד התנופה הנדל”נית, לא נעלמים מעיניהם של יזמים, משקיעים ישראליים וגם של תושבי חוץ, שמבינים את הפוטנציאל של השבחת הנכס והתשואות העתידיות, והביקוש לדירות בעיר נמצא בגידול שנתי מתמיד בשנים האחרונות”, לדבריו.
בין תחומי הנדל”ן שנמצאים בפיתוח בעיר אילת, גם תחום המלונאות שקיבל בשנה האחרונה זריקת עידוד: בצנרת התכנון קיימות תוכניות לבניית כ-10 בתי מלון חדשים באילת, ולאחר שלא נבנו בעיר מלונות כמעט 20 שנה, פורסמו מרכזים של רמ”י ומשרד התיירות לשיווק מתחמי מלונאות חדשים בעיר, ובהם אלפי חדרי מלון, בין היתר במתחם הלגונה ובמתחם שדה התעופה לשעבר (רובע השדה).

3 צפייה בגלריה
פרויקט Golf Gold
פרויקט Golf Gold
פרויקט Golf Gold
(הדמיות: סנפשוט כהן)

“הזינוק בבנייה למלונאות באילת הוא חלק מההתחזקות הכוללת של תיירות הפנים בישראל שקפצה משמעותית מאז משבר הקורונה, וכן של פתיחת השמיים פוסט המשבר שהחזירה לאילת גם את התיירים מחו”ל”, אומר אברהמי, “להערכתי התחום ימשיך לצמוח באילת גם בשנים הבאות היות והוא מהווה פוטנציאל גדול עבור יזמים ומשקיעים”.
בימים אלה מוביל יוסי אברהמי יוזמה לקידום קו רכבת תל אביב-אילת, בשיתוף פעולה עם ראשי המשק, אנשי עסקים מובילים ובכירים בשירות הציבורי, הפוליטי והמדיני, רכבת שתחבר את דרום הארץ למרכזה ותהווה אבן דרך בכל הנוגע להנגשת הדרום לגוש דן.
קבוצת יוסי אברהמי פעילה מזה שנים בתחום המלונאות ומקימה מספר פרויקטים, הכוללים גם מאות יחידות מלונאיות באילת. הקבוצה בונה בימים אלה את מלון אקויה מרשת YHotels על קו החוף באילת הכולל כ-100 חדרי אירוח.

במקביל, בונה הקבוצה שלושה פרויקטים באילת:
פרויקט SEA SIDE (סי סייד) מתחם מגורים ונופש יוקרתי בעיצוב ייחודי ומרשים המותאם לאילת, כאשר מיקומו האסטרטגי מול חוף הים מהווה אבן דרך ארכיטקטונית על קו הטיילת ומוסיף לשיפור פני העיר. הפרויקט יכלול 219 יחידות דיור ו-100 יחידות מלונאיות לצד שטחי מסחר. הפרויקט נבנה במקומו של מלון “סונסטה” המיתולוגי בעיר ומוצעות בו למכירה דירות סטודיו, דירות בנות 2.5 ,2 ו-3 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. החללים המשותפים של המתחם יכללו בריכה אובאלית יפהפייה, מסעדות, בתי קפה, חנויות, לובי יוקרתי וחניון פרטי.

3 צפייה בגלריה
פרויקט SEA SIDE
פרויקט SEA SIDE
פרויקט SEA SIDE
(הדמיות: סנפשוט כהן)

פרויקט הבוטיק “התמרים 13”, הכולל בניין מגורים יוקרתי בן 8 קומות ו-64 יח”ד, וקומת מסחר אשר תשתרע על 600 מ”ר. הפרויקט נבנה במרכז העיר אחרי שנים שבהן כמעט ולא נבנו בנייני מגורים חדשים, והוא נמצא במקום בו עמדה במשך 30 שנה חנות הצילום המיתולוגית של בני ונצר. הוא ממוקם בסמוך למרכז העסקים והבילוי בעיר ומשקיף לנופם היפיפה של הרי אדום ולים האדום.

פרויקט גולף גולד - פרויקט בוטיק ייחודי בן 8 קומות ובו 34 דירות מרווחות, בנות 3, 4 ו-5 חדרים, דירות גן וכן מיני פנטהאוזים ופנטהאוז מפנק. הפרויקט מוקם בסמוך לקומפלקס המגורים המפואר “רזידנס גולף” ויכלול בריכה, חדר הכושר ומתחם הספא לרשות הדיירים.
“בשנה האחרונה אנו רואים גידול עקבי בביקושים לדירות ובמכירות בפרויקטים שלנו באילת, למנעד רחב של רוכשים – החל ממשפרי דיור מהעיר עצמה, המשך במשקיעים ותושבי חוץ וכלה ברוכשים מכל רחבי הארץ שרוצים דירה שנייה בעיר אילת, בנוסף לדירת המגורים העיקרית שלהם, שתשמש אותם הן כבית נוסף והן כיחידת נופש שזמינה בכל ימות השנה. לקבוצה יש מספר פרויקטים נוספים באילת שנמצאים כעת בשלבי תכנון, וצפויים גם בהם ביקושים גבוהים”, מסכם אברהמי.

משרד המכירות: מתחם SEA SIDE
רח’ חיל ההנדסה 6, אילת
לפרטים נוספים: 5944*
לאתר כנסו: https://yav.co.il/
מוגש מטעם קבוצת יוסי אברהמי