ביקושי שיא לפרוייקט המגורים היוקרתי "צהלה בנגב": חברת שובל מתחמי מגורים מכרה 87% מפרויקט צמודי הקרקע בשכונת פארק הנחל בבאר שבע. בחברה מביעים שביעות רצון רבה מהצלחת 'צהלה בנגב', פרויקט צמודי הקרקע אותו משווקת החברה לאחר שסיימה לבנות ולמכור במלואו את פרויקט באר שבע טאצ' המונה למעלה מ-800 יחידות דיור שהוא הפרויקט הראשון והמכונן של שכונת פארק הנחל החדשה והיוקרתית.
לאחר שסיימה בהצלחה את בניית פרויקט באר שבע טאצ', עברה חברת שובל לפיתוח פרויקט צמודי הקרקע 'צהלה בנגב' הממוקם בלב שכונת הפארק בבאר שבע והוא פרויקט צמודי הקרקע היחיד בשכונה. מיקומה של שכונת הוילות לצד האגם המלאכותי הגדול בישראל, דבר שיוצר חווית מגורים איכותית וייחודית בישראל. בו תוכלו לבלות עם בני משפחתכם לפיקניק ושייט בסירת פדלים. לצד האגם מוקמים מתקני ספורט, פארק חבלים, מסלול אופניים ועוד ובאגם לצאת לשיט בסירת פדלים.
2 צפייה בגלריה
פרויקט "צהלה בנגב"
פרויקט "צהלה בנגב"
פרויקט "צהלה בנגב"
(הדמיה: תור אדריכלים ואולאין הדמיות)
המגרשים בפרויקט 'צהלה בנגב' הם בגודל של רבע דונם ועד חצי דונם ויותר, כשעל פי התכנון גודל הבתים יהיה בין 160-200 מ"ר. הבתים בני 7 חדרים, עם חצרות בגדלים הנעים בין 225-540 מ"ר. הבניה של הפרויקט בשיאה והשכונה, נדגיש, כבר מאוכלסת לרבות מרכזי מסחר, מבני ציבור ועוד.
2 צפייה בגלריה
"צהלה בנגב". חלום שמתגשם
"צהלה בנגב". חלום שמתגשם
"צהלה בנגב". חלום שמתגשם
(הדמיה: תור אדריכלים ואולאין הדמיות)
כאמור, מדובר במתחם מאד יוקרתי שהוא במידה רבה מעין כפר בתוך השכונה. הדירות תוכננו בעיצוב אדריכלי מושלם, מוקפד ונקי, מודרני וקלאסי עם חללים מוארים וגימור בסטנדרט חסר פשרות. החיבור בין יחידה ליחידה בדו משפחתיים מינימלי, דבר היוצר עצמאות רבה של יחידות הדיור שנהנות מאופן ספייס, אור מלא, פרטיות מלאה ויתרון אקלימי.
לדברי ישי רוט, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בקבוצת שובל, לשכונת פארק הנחל יתרונות רבים: "התושבים מקבלים שכונה מוכנה להבדיל משכונות חדשות אחרות- כאן התושבים לא יחיו באתר בניה. אם לא יסיימו תוך 3 שנים היזמים יחטפו קנסות".
חינוך
השכונה נהנית מקריית חינוך חדישה, מתחמי בריאות ורווחה, מערכות כבישים ועוד. בשכונה גם מוקם בית ספר לנוער ציוני אמריקאי בהשקעה של 150 מיליון דולר.
תיירות נופש ופנאי
הפארק הגדול בארץ (5300 דונם), אגם מים מלאכותי הגדול בארץ (90 דונמים), פארק צפרות, מתחם ספורטק ענק, קאנטרי-קלאב, מתחמי בילוי ופנאי.
בטחון
שכונת פארק הנחל תהיה שכונה חכמה המרושתת במצלמות שמתכנניה משתמשים במיטב הטכנולוגיה כך שהיא תאפשר ביטחון מירבי לתושבים.
גז טבעי
שכונת הפארק צפויה להיות הראשונה בבאר שבע שתחובר לגז טבעי. החיבור לגז יתאפשר באמצעות קו חלוקת גז טבעי של חברת "נגב גז טבעי בע"מ" המגיע ישירות ממאגר תמר, ומחבר את העיר למערכת הארצית. הדבר שיחסוך לתושביה עלויות ניכרות וכמובמן ימנע את הצורך בהטמנת צוברי גז לכל בניין בנפרד.
ידידותיות למשפחות
התכנית מחלקת את השכונה לרבעים שכל אחד מהם מעין מיקרוקוסמוס. יש 2 שדרות ראשיות שמחברות את השכונה לעיר ולפארק ולאיזור התעסוקה באופן ידידותי להולכי רגל. בנוסף לכל אזור בשכונה יש גן שעשועים קטן. כך שמצד אחד יש מרכזים בשכונה ומצד שני יש גינות קטנות.
השכונה מתוכננת בדגש על קיימות והתאמה אקלימית הן ברמה של טיפוסי הבינוי, המשעולים להולכי הרגל בפריסת השטחים הפתוחים גודלם ופתרונות שימור מי הנגר והאיגום בכל מערך השטחים הפתוחים.
השכונה תוכננה כמוטת הולכי רגל, רוכבי אופניים ותחבורה ציבורית. פארק ליניארי להולכי רגל ורוכבי אופניים חוצה את השכונה והוא יפותח כמרחב ציבורי ייחודי בעל איכויות אקלימיות שלאורכו ממוקדים מוקדים כמו למשל בתי הספר היסודיים, רחבת הכניסה לשכונה וסיום הציר מול אתר מורשת 'בית אשל'.
תעסוקה וחיבור לעיר
השכונה ממוקמת בסמוך לאיזור התעסוקה ומול מתחם מסחרי (איקאה), כאשר גשר להולכי רגל יחבר בינה ובין העיר מעל למתווה הנחל.
נגישות
השכונה ממוקמת ביציאה הדרומית של העיר, וניתן להגיע אליה מכמה כיוונים בלי צורך לחצות את העיר. הכניסה אליה נפרדת מזו של העיר עצמה - הישר מכביש 40, רק כמה דקות מכביש 6, מבלי לעבור כלל במרכז באר שבע ובעורקי התנועה הראשיים. בנוסף, בתוך השכונה יש מרכזים מסחריים, שירותים עירוניים, בתי ספר וגנים. השכונה קרובה מאוד לנתיבי התחבורה הציבורית, ובסמוך לה מתוכננת להיבנות תחנת רכבת.
מוגש מטעם "שובל מתחמי מגורים"