"לפני שנתיים בוצע סקר בקרב לקוחות בונים ומשפצים ובסקר הוכח שהדבר החשוב ביותר ללקוחות זה קודם כל השירות, אחר כך המגוון, ורק לבסוף המחיר", מגלה השבוע כרמית בן משה, מנהלת פרויקטים אזור דרום ברשת "זהבי עצמון" לריצוף, קרמיקה ומוצרי אמבט.
4 צפייה בגלריה
תמונת אווירה
תמונת אווירה
תמונת אווירה
(צילום: יחצ זהבי עצמון)
אכן, עיצוב זה לא דבר של מה בכך בימינו. אין מנוס, על מנת שנצליח לבנות ולעצב לפי חזוננו את הבית או הדירה, עלינו להיעזר ולהתייעץ עם מעצבים ואנשי מקצוע. אך גם מגוון רחב מידי יכול לבלבל. על מנת שנתמקד בעיצוב בית שיבטא את האמירה האישית שלנו. אנחנו צריכים לפעמים ללכת יד ביד עם איש מקצוע מתחילת התהליך ועד סופו, אחד כזה שיכיר מ-א' ועד ת' את הצרכים שלנו. את התהליך המלא עדיף שנעשה בנועם ובמינימום הוצאות מיותרות בין אם אנחנו מעדיפים סגנון אלגנטי או טבעי, יוקרתי או אורבני או כל עיצוב אחר.
"הקבלנים הכי טובים בארץ, האדריכלים והמעצבים המובילים עובדים איתנו" מספרת כרמית. "למען האמת, הפכנו למשפחה אחת גדולה של קבלנים ומעצבים אשר מחבקת את הלקוחות שלה", היא אומרת בחיוך.
4 צפייה בגלריה
כרמית בן משה, מנהלת סניף באר שבע
כרמית בן משה, מנהלת סניף באר שבע
כרמית בן משה מנהלת פרויקטים אזור דרום
(צילום: רונן מחלב)
על אילו דברים צריך לשים דגש כאשר אני מעצבת את הבית?
"אצלנו היועצים קשובים לצרכי הלקוח והעצות שלהם לכל הנוגע לעיצוב הבית שוות זהב. תהליך הבחירות של המוצרים מורכב ומבלבל והכוונה מקצועית חוסכת זמן יקר וכסף ומביאה לתוצאה הרצויה ולהגשמת חלומו של הלקוח. בין אם זה ריצוף וחיפויי, כלים סניטריים וברזים, ארונות אמבטיה ואביזרים, כל מה שצריך לעצוב הבית מוצג אצלנו באולמות התצוגה והיועצים המקצועיים שלנו הופכים את חווית הבחירה ממבלבלת וקשה לחוויה נעימה".
4 צפייה בגלריה
תמונת אווירה
תמונת אווירה
תמונת אווירה
(צילום: יחצ זהבי עצמון)
מדובר בחנות ממתקים למבוגרים. אם אני מבולבלת ולא יודעת באיזה עיצוב עלי לבחור, מה לעשות?
"אל תדאגי", צוחקת כרמית. "יש לנו אנשי מקצוע שמבינים את הצרכים המשפחתיים של הלקוחות. בית מעוצב ויפה הוא קודם כל בית אשר מעוצב באופן פונקציונלי ונועד להסב לנו נוחות בחיי היום יום. לכן, כשמעצבים את הבית, חשוב להתייחס לצרכים המשפחתיים והאישיים ולפתרונות אחסון לדוגמא".
ואילו סגנונות עיצוב נמצא בין מבחר המוצרים ב'זהבי עצמון'?
"יש מגוון רחב של סגנונות, אך הבולטים ביניהם הם: ארט דקו שזה סגנון מעודן המאופיין ביוקרה מאופקת עם צורות גיאומטריות. או למשל סגנון פרובנס, טוסקנה ותל אביב אשר מציג אריחים עכשוויים בסגנון קלאסי. ניתן למצוא גם את ארכיטקטורת הארמונות של וונציה אשר עברה מהפך לקולקציה מתוחכמת ואלגנטית עם אריחי קרמיקה במראה טראצו עם שבבים ממוחזרים של שיש, זכוכית, קוורץ, מתכת ובטון - באמת שיש אינסוף".
4 צפייה בגלריה
תמונת אווירה
תמונת אווירה
תמונת אווירה
(צילום: יחצ זהבי עצמון)
נראה שתעזרו ללקוחות למצוא את הסגנון המיוחד והחיבור המושלם בין פונקציונליות לאלגנטיות, ומה חדש בקרב חדרי הרחצה?
"היום הקונספט הוא פינוק בבית, חדר רחצה המשלב אמבטיות וכיורים בהשראת מלונות בוטיק, וספא עם אלמנט אמנותי לצד טכנולוגיה מתקדמת., כדי לעזור ללקוחותינו בבחירת מוצרים המשלבים עיצוב וטכנולוגיה, השקנו לאחרונה בשיתוף עם המכון הטכנולוגי HIT ספר העוסק ב"עיצוב חדשנות וטכנולוגיה"
בגדול, חופשת פינוק בבית?
"בדיוק".
אבל לא רק סלון או חדר רחצה, לפעמים סוד העיצוב נמצא בקירות, ומספיק קיר אחד כדי לשנות אופיו של חלל שלם. גם את הקירות המיוחדים תוכלו למצוא ב'זהבי עצמון' וניתן לבחור דווקא אריחים פחות קונבנציונאליים, כפי שמספרת כרמית: "ישנן סדרות שמשלבות אלמנטים גאומטריים, אריחים בצבעוניות מטאלית, אריחים מעוטרים, אריחים תלת ממדיים ואריחים בגימורים שונים כמו חירוצים וחריטות שונות, גימורים שמזכירים טקסטיל מעוצב ועוד". בקיצור, רק הטעם שלכם יקבע.
נשמע מסקרן? מוזמנים לבקר בסניפים ואולמות התצוגה של 'זהבי עצמון' המתמחה בתחום הריצוף, החיפוי והכלים הסניטריים מזה 80 שנה: באשדוד (מרכז לוגיסטי), באר שבע, חיפה, חדרה, ראשון לציון ובני ברק. או שתציצו באתר החברה והתרשמו: zahavi.co.il