“יש טירוף מוחלט! אני לא מצליח לענות לטלפונים” כך מספר איציק אלקובי מנהל המכירות של פרויקט “ארזי הנגב” בנתיבות אשר מציע מחיר לא ייאמן של 999.000 שקלים לדירה. בין שיחה לשיחה התפנה אלקובי לספר על הטירוף שמתחולל מהרגע היוודע המחירים, על איש הנדל”ן הידוע עודד שריקי שעומד מאחורי היוזמה הברוכה והאם מדובר באירוע חד פעמי.
2 צפייה בגלריה
ארזי הנגב
ארזי הנגב
ארזי הנגב
(הדמיות: סנפשוט כהן)
מה אתם מציעים בפרויקט “ארזי הנגב”?
“מדובר על 1,300 יחידות דיור אשר נמצאים בשכונה חדשה ומבוקשת “נווה שרון” בנתיבות. אלה דירות בסטנדרט מאוד גבוה, למרות המחיר הנמוך המפרט של הדירה הוא ברמה גבוהה מאוד.
אנחנו מציעים דירת שלושה חדרים 80 מ”ר פלוס 14 מ”ר מרפסת, במחיר של 999 אלף שקלים, דירת ארבעה חדרים, 105 מ”ר פלוס 18 מ”ר מרפסת, במחיר של מיליון ו-199 אלף שקלים ודירת חמישה חדרים, 120 מ”ר פלוס 18 מ”ר מרפסת במחיר של מיליון ו-299 אלף שקלים”.
ספר איך הצלחתם להוריד מחירים בצורה כזו?
“המחירים הזולים הם היוזמה של עודד שריקי שרצה להוזיל את יחידות הדיור מכמה סיבות: קודם כל הוא קנה את הקרקע יחסית בזול ולכן יכול למכור בזול, דבר שני הוא תושב נתיבות ולכן רצה לעזור לאוכלוסייה המקומית ולזוגות צעירים”.
“יש לעודד שריקי חשיבה על האחר”
אלקובי מגלה שרוכשים רבים רוצים לקנות עשר וגם עשרים דירות אבל הם לא מאפשרים זאת, “אנחנו מוכרים דירה לכל אחד, אי אפשר שרוכש יקנה 10 דירות”.

2 צפייה בגלריה
ארזי הנגב
ארזי הנגב
ארזי הנגב
(הדמיות: סנפשוט כהן)

למה בעצם?
“אנחנו רוצים שהדירות יספיקו לכולם”.
לאור הטירוף, כמה דירות נשארו לכם?
“נכון, יש טירוף מוחלט! אני לא מצליח לענות לכל הטלפונים והדורשים. כרגע 70 אחוזים מהדירות כבר נמכרו והיד עוד נטויה”.
יש הערכה לאכלוס?
“כרגע עובדים על היתר הבנייה, ברגע שיהיה היתר, אני חושב שתוך שנתיים וחצי הפרויקט יהיה גמור”.
אתה חושב שעוד קבלנים ילכו בדרכו של עודד שריקי ויוזילו את מחירי הדירות?
“הלוואי. לנו אין אפשרות למכור לכולם, אבל אולי עוד קבלנים יעשו את זה. מצד אחד כולם רוצים להרוויח יותר, ושלא יהיו אי הבנות גם עודד שריקי מרוויח מהפרויקט, אבל הוא מרוויח פחות.
אז נכון הוא אכן קנה את הקרקע בזול, אבל הרבה קבלנים קונים את הקרקע בזול, זה לא אומר שהם ימכרו בזול, פשוט לעודד שריקי הייתה חשיבה אחרת, חשיבה על הזולת, ברור שבגלל שהוא מקומי הוא רוצה לעשות טוב לתושבים, והוא כמובן גם יכול להרשות לעצמו, לא כל אחד יכול”.
ספר על התגובות שאתם מקבלים
“התגובות מדהימות ומרגשות. מגיעים אנשים מכל הארץ ומברכים אותו, לא מברכים את הממשלה אלא את עודד שריקי שעזר לקנות דירה”.
לאור ההצלחה, מה אתם מתכננים בעתיד?
“עודד יודע תמיד להפתיע, בכל דבר. כדאי לחכות להפתעות של, כי בטוח הוא יפתיע”.

חברת ’ארזי הנגב‘ היא חברה קבלנית ותיקה ומנוסה, אשר בונה באהבה, יוזמת פרוייקטים יחודיים ומגוונים למגורים בעולם הנדל“ן, מבצעת ומוציאה אותם לפועל. את המוניטין שלנו כחברה לויאלית מקצועית וקפדנית רכשנו הודות לוותק ולנסיון הרב שצברנו, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים מובילים וחדשניים בתחומם. הפרויקטים של ’ארזי הנגב‘ מאופיינים בעיצוב פנים יחודי ויוצא דופן, קווי בנייה אחידים ומוקפדים, וארכיטקטורה בלתי שגרתית. האיכות של ’ארזי הנגב‘ נמדדת ועומדת כל העת ברף הבנייה והייזום ללא פשרות. החברה עובדת בשקיפות מלאה, תוך מתן
שירות אדיב ומקצועי לאורך כל הדרך – מרגע התכנון הראשוני, ועד לרגע שבו קבלת המפתחות.
לאתר כנסו - https://arzey.co.il/
מוגש מטעם “ארזי הנגב”