בשנים האחרונות נגרות בהתאמה אישית הפכה יותר ויותר נפוצה. לרבים נמאס לראות את אותו מזנון או מטבח גם אצל השכן והחברים ולכן פונים לנגריות פרטיות כדי לקבל תוצאה מרהיבה, ייחודית ואיכותית בבית שלהם. נגריית “סטיב דיזיין” אשר קיימת 20 שנה וממוקמת בבאר שבע מציעה בדיוק את זה: “הנגרות שלנו היא נגרות בתפירה אישית להתאמה מקסימלית למידות החלל תוך התחשבות ברצון הלקוח, על מנת לקבל ניצול מקסימלי של שטח האחסון ומבלי לפגוע בעיצוב החשוב לא פחות”. אומר סטיב זיתון המנכ”ל והבעלים של נגריית “סטיב דיזיין”.
3 צפייה בגלריה
מטבחי סטיב
מטבחי סטיב
מטבחי סטיב
(צילום: פרטי)
איך עושים את זה?
“אנחנו חושבים מחוץ לקופסה, אוהבים לחלום יחד עם הלקוח ולהגשים עבורו את החלום”.
זיתון מדגיש כי הם רואים חשיבות עליונה בשימוש בחומרי הגלם המובחרים בתחום: “על מנת לצמצם בלאי טבעי כמה שניתן, אנחנו עושים שימוש רק בחומרי גלם הכי טובים שקיימים בשוק וזאת כדי להאריך את חיי המטבח והנגרות”.

3 צפייה בגלריה
נגריית סטיב
נגריית סטיב
נגריית סטיב
(צילום: פרטי)

ההתחלה של הנגרייה הייתה כאמור לפני 20 שנה, וזיתון נזכר: “כשפתחנו את המקום, התחלנו לעבוד עם מעט מכונות ובמרוצת השנים גדלנו במספר הנגרים והמכונות, עד להכנסת מכונת CNC לפני כשנה וחצי לחיתוך ועל מנת לייצור חזיתות מעוצבות באופן עצמאי ובהתאמה אישית לפי העיצוב הנדרש, וכמובן גם לייעול קצב העבודה, וכך הנגרייה גדלה בכמות המטבחים ופרטי הנגרות שיוצאים תחת ידינו בכל חודש”.
מה אתם מציעים?
“אנחנו מייצרים מטבחים ופרטי נגרות לכל אזור בבית: ארונות בגדים, חדרי ארונות מעוצבים, ארונות חדרי רחצה, שידות סלון, קיר טלוויזיה משולב אחסון שמהווה קיר כוח בבית, ויטרינות מרהיבות לאחסון כלים דקורטיביים וגם עושים פרויקטים לא שיגרתים”.

3 צפייה בגלריה
מטבחי סטיב
מטבחי סטיב
מטבחי סטיב
(צילום: פרטי)

מה חשוב לכם במיוחד בעבודה עם לקוח?
“בעבודה עם לקוח חשוב לנו דבר ראשון להכיר אותו וללמוד את הצרכים שלו וכמובן להתאים בין הרצונות שלו לפרקטיות במטבח או בכל פריט נגרות אחר שניצור עבורו”.
זיתון מסביר כי בנגרייה שלו רואים את הבית כמכלול “כשאנחנו מעצבים פריט נגרות כלשהו אנחנו דואגים להתאים אותו לחלל הבית ולעיצוב שכבר קיים בו, על מנת לייצר חוויה הוליסטית. במידה ואנחנו מייצרים יותר מפריט נגרות אחד, אנחנו כמובן דואגים לעיצוב תואם ולשילוב חומרים שיהוו מכלול עיצובי אחד וישדרו את אותה שפה עיצובית, כמו כן, בנוסף לנגרות אנחנו עובדים גם עם חברות פרימיום של מוצרי חשמל משלימים ושיש כדי לספק ללקוח חווית קניה מלאה ואיכותית”.

מוגש מטעם: נגריית “סטיב דיזיין”