אתם בתהליך בניית בית? עצרו!
אל תמשיכו את התהליך לפני שתפגשו ותקבלו הצעת מחיר מחברת הבנייה המובילה בשוק הבתים הפרטיים.
מכירים את זה שאתם חותמים הסכם עם קבלן בנייה ופתאום הוא עוצר את העבודה בטענה כי יש בעיות שהוא לא ראה? יש פגמים שלא חזה? פתאום צריך להוסיף לתקציב עוד סכום שלא היה בתכנון? .
4 צפייה בגלריה
המנהלים בבניה
המנהלים בבניה
המנהלים בבניה
(צילום: עצמי )
שימו לב - אפשר גם אחרת כשקבלן מציע לכם מחיר לבניית בית, הוא בדרך כלל לא מחשיב את העלויות הנוספות העלולות לצוץ במהלך הבנייה. אצל “המנהלים בבנייה” (חברה המתמחה בבניית בתים פרטיים אשר קיימת בשוק כבר מעל 8 שנים), להבדיל מחברות בנייה ופרויקטים אחרות בשוק, מבטיחים לכם מינימום שינויים בעלויות הבנייה מרגע הצעת המחיר עד קבלת המפתח. הצעת המחיר שתקבלו מחברת “המנהלים בבנייה” תכלול את כל העבודות והשינויים העתידיים מתחילת בניית הפרויקט ועד סופו. המנהלים בבנייה עושים הכל על מנת שהלקוח יהיה מרוצה והמחיר ישאר דומה להצעה המקורית (ללא הוצאות יוצאות דופן במיוחד). בזכות היחס האישי של החברה, אתם צפויים לצאת למסע בנייה ייחודי. בראש שקט וללא ‘הפתעות’ כלכליות לא נעימות המעכבות את זמן הבנייה.
4 צפייה בגלריה
המנהלים בבניה
המנהלים בבניה
המנהלים בבניה
(צילום: עצמי )
טרם הכרתם את “המנהלים בבנייה”? אז זה הזמן. החברה עוסקת בביצוע פרויקטים ברמות הכי גבוהות ובסטנדרטים הכי מחמירים. “המנהלים בבנייה” בונים איתכם את בית חלומותיכם בתקופה הקצרה ביותר שקיימת היום בשוק (תוך עשרה חודשים לקבלת המפתח). אך מהירות העבודה לא גורעת מן הסטנדרטים הגבוהים שהחברה עליהם מפקחת. יד ביד “המנהלים בבנייה” ילוו אתכם בכל שלב. החל מתהליך גיוס אנשי המקצוע הטובים ביותר בשוק עד לניהול הבנייה, הכנת תוכניות בנייה, קבלת היתרים, בניית השלד, עיצוב פנים, קבלת היתר ועד האכלוס. אל תגידו שלא שמעתם - לא עוד בעיות קטנות כלכליות שעתידות לצוץ.
את כל ההערות, ההארות הטיפים והתרחישים העתידיים הצפויים לקרות במהלך התהליך אתם שומעים לפני שמתחילים לבנות. כך אתם מבטיחים לעצמכם מהלך בנייה אשר עתיד להתבצע בזמן הקצר ביותר, בצורה החלקה והמתוכננת ביותר.
4 צפייה בגלריה
המנהלים בבניה
המנהלים בבניה
המנהלים בבניה
(צילום: עצמי )
רק עם “המנהלים בבנייה” אתם זוכים לבנות בשקט נפשי בעזרת תמחור מדויק עד כמה שניתן, ללא שינויים טרום הבניה (הכולל את מרכיבי הבניה, ללא הפתעות ועלויות לא צפויות). בעזרת תיאום בעלי המקצוע באתר הבניה ופיקוח על עבודתם (כולל פיקוח על לוחות זמנים), חופש וגמישות בתכנון הבית ועיצובו, תכנון פרפקציוניסטי (אדריכלי והנדסאי) של כלל הפרויקט ובניית הבית על ידי פועלים וותיקים מקצועיים ומנוסים אתם זוכים לבית איכותי ועמיד תוך פחות משנה.
בטוח אתם תוהים לעצמכם: כמה יעלה לבנות? איך מגדירים תקציב לבניה? מהן עלויות הבניה? כיצד נתכנן בהתאמה לתקציב הבניה ולעלויות הבניה? ובאחריות מי לערוך את מפרטי ביצוע וכתבי כמויות? איך נערוך חוזים? איך נקבע את לוח התשלומים לבעלי המקצוע ולקבלנים? ומה נכון יותר – מפקח בניה או קבלן מפתח?
4 צפייה בגלריה
המנהלים בבניה
המנהלים בבניה
המנהלים בבניה
(צילום: עצמי)
אם גם אתם שואלים את עצמכם שאלות אלו, זכרו – אתם לא לבד. חברת “המנהלים בבנייה” מספקת עבורכם את התשובות המלאות תוך מענה מקצועי פרטני במסגרת הייעוץ האישי לפרויקט הבניה.
שנים שהם בתחום הבניה הפרטית, בונים בתים, מגשימים חלומות ומשקיעים מאמצים רבים בפיתוח ובשיפור מתמיד כדי להבטיח את הצלחתכם, כי הכי חשוב, שאתם, בוני הבתים – תהיו מרוצים. לתיאום פגישה ללא עלות עם החברה המובילה בשוק בה תוכלו להכיר, לשמוע, ולשתף את הדרישות והצרכים שלכם. הכנסו לאתר הבית של המובילים בתחום הבנייה.
רק אל תשכחו להזמין אותנו לחנוכת הבית.