מטבח בסגנון המלכה אליזבט או בסגנון הייטק אורבאני? כפרי קלאסי או שיק אלגנטי? אנו מגשימים את חלומו של כל לקוח עם קולקציה נדירה ביופייה של מטבחים, תוצאה של תכנון מבריק, טאץ’ עיצובי, ביצוע מוקפד תוך שימוש בטכניקות המתקדמות בעולם, והתוצאה: יצירת אומנות”. כך אומר אושרי שריקי, הבעלים והמנכ”ל של חברת “האומן מטבחים” המייצרת ומשווקת מטבחי יוקרה בכל רחבי הארץ.
3 צפייה בגלריה
מטבחי האומן
מטבחי האומן
מטבחי האומן
(צילום: יח"צ )
החברה הוקמה לפני כ-40 שנה בנתיבות על ידי דוד שריקי, מראשוני ענף הנגרות בישראל, שנמנה עם האומנים הגדולים בתחום המטבחים וניהל את מפעלי “מבט” בנתיבות. תחילה הקים נגרייה קטנה שהתפתחה למפעל גדול עם חמש מחלקות – מחלקת ייצור, מחלקת אומנות ועץ (לייצור מטבחים מעוטרים בהתאמה אישית), מחלקת צבע, ומחלקת CNC.
חברת “האומן מטבחים” מעסיקה כ-70 עובדים קבועים – עובדי ייצור, צוותי עיצוב, אנשי מכירות, מתקינים, אנשי שירות וצוות מינהלה.
עיצוב ייחודי, ביצוע מדויק ואיכותי
“הצבנו סטנדרט חדש בעולם המטבחים בישראל”, אומר שריקי, “המותג מזוהה עם חדשנות, מקצוענות ואיכות בלתי מתפשרת. כל אחד ממטבחי החברה משדר מקוריות, מעוף עיצובי והתאמה מלאה לצרכי הלקוח. שיטות הייצור והטכנולוגיות המתקדמות הופכות למפגן מרהיב של יצירתיות העולה על כל דמיון”.
3 צפייה בגלריה
מטבחי האומן
מטבחי האומן
מטבחי האומן
(צילום: יח"צ )
“המטבחים בהתאמה אישית ואנחנו מתמודדים עם כל אתגר אדריכלי שהלקוחות מציבים בפנינו”, מדגיש שריקי, “מחלקת הפיתוח שלנו מעודכנת בכל החידושים מעולם המטבחים ומקפידה על יישומם בקו המוצרים, והתוצאה - קו מטבחים בעיצוב ייחודי, מודרני ועכשווי. אנחנו עובדים עם מיטב האדריכלים ומעצבי הפנים ברחבי הארץ. המעצבים המיומנים שלנו קשובים ללקוח ומקפידים על תכנון המטבח - בדיוק על פי צרכיו והקו האופנתי המועדף עליו. הנגרים שלנו, בעזרת שיטות הייצור וטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם, אמונים על ביצוע מדויק ואיכותי של הזמנת הלקוח”.
חברת “האומן” מקפידה על תקנים, מהגבוהים ביותר בשוק הישראלי,
המכשור והפרזול הינם מהקו החדשני ביותר. כל מטבח המורכב במפעל עובר בקרת איכות קפדנית לפני הוצאתו לבית הלקוח, והתוצאה - מטבח איכותי ללא פשרות.
חברת “האומן” דוגלת באמנת השירות ומחזיקה חמישה צוותי שירות לקוחות כדי לתת לכל הלקוחות את השירות הטוב ביותר.
מגוון סגנונות
את המטבחים של “האומן” אפשר לראות בשלושה אולמות תצוגה – שניים בנתיבות ואחד במתחם העיצוב דן דיזיין סנטר בבני ברק. התצוגה כוללת מטבחים במגוון סגנונות:
סגנון פרובנס (קולקציה ייחודית המצדיעה לסגנון האירופי הקלאסי, עם חיתוכים אמנותיים ופרזולים ביד אומן).
סגנון מודרני (הייטקי-אורבני, מטבחים המשלבים בין טכנולוגיות חיתוך מתקדמות, עם סגירות חשמליות ואפשרות לשילוב תאורה בכל חללי המטבח.
סגנון כפרי (כמו פעם, עם משטחי עץ מובחרים, גימורים מסותתים ומשחקים בין מתכות וזכוכיות)סגנון אקלקטי (שילוב בין כל סגנונות העיצוב).
פרויקטים עם חברות הבנייה המובילות
חברת “האומן מטבחים” משתפת פעולה עם החברות המובילות במשק, ובהן מיטב המומחים מעולם הפרזול והעץ, ושורה ארוכה של חברות בנייה שהרכיבו את מטבחי “האומן” בפרויקטים שלהם. בין החברות: אשטרום, דניה סיבוס, פרץ בוני הנגב, גינדי, אלהר, גלובוס-גרופית. אופק-שלי, מזרחי ובניו, יצחק אטיאס, דונה ועוד.
3 צפייה בגלריה
מטבחי האומן
מטבחי האומן
מטבחי האומן
(צילום: יח"צ )
“כל החברות הללו שמחו לשלב בדירות שלהם את המטבחים שלנו, בזכות הסטנדרטים הגבוהים ביותר, שיטות הייצור המתקדמות, הטכנולוגיה העכשווית וצוות העובדים המוכשר והמנוסה, המלווה את הלקוחות לאורך כל הדרך. בזכות כל אלה אנו יוצרים את המטבח המושלם”, מסכם המנכ”ל שריקי.
האומן מטבחים, בקרו אותנו בסניפינו:
סניף דרום מתחם האומן 24-23, אזור תעשיה נתיבות.
סניף מרכז מתחם העיצוב דן דיזיין סנטר, לח”י 2, בני ברק
רב קווי: 1700-700-459
לאתר שלנו: http://hkb.co.il/