חברת “י.דביר” החלה את דרכה כקבלן ביצוע ראשי של פרויקטים גדולים ומאתגרים ברחבי הארץ. עם העמקת והרחבת תחום הביצוע החברה החלה בסימון וברכישת קרקעות פוטנציאלים והפכה לחברת יזמות שיודעת להביא איתה ערך מוסף לעולם הנדל”ן. כיום, לחברה יש מספר גדול של פרויקטים ברחבי הארץ, באזור הדרום החברה בונה למעלה מ-10 פרויקטים בתחום המגורים, מסחר ותעסוקה.
1 צפייה בגלריה
D UNIQUE
D UNIQUE
D UNIQUE
(הדמיות: סנפשוט כהן)
אביבית כהן סמנכ”לית החברה ספרי על הפרויקטים הבולטים של החברה?
“כל פרויקט מגיע עם רמת ייחודיות יוצאת דופן ומביא קונספט חוויתי אחר. בימים אלה יצאנו בשיווק עם פרויקט D CENTRAL הממוקם בעיר נתיבות. הפרויקט מכיל עירוב שימושים - מסחר, תעסוקה ומגורים. הפרויקט תוכנן תחת החשיבה ליצור פרויקט יחיד מסוגו בעיר. מדובר על תפיסת חיים חדשנית לאיכות חיים מקסימלית בעיר נתיבות.
כחלק מהייחודיות, יצאנו בשיווק עם פרויקט D-301. מתחם מגורים חדש במרכז שכונת רמות יורם נתיבות. הפרויקט משלב מסחר ומגדלי מגורים המתנשאים לגובה של עד 23 קומות.
במיקום נחשק נוסף ברמות יורם נתיבות אנו נמצאים בשלבי ביצוע מתקדמים עם פרויקט מגורים בוטיק חדשני, D UNIQUE קונספט בניינים בבנייה נמוכה וייחודית הכוללת מעלית מהירה ופרטיות מקסימלית לכל דייר. בתוך הדירות תמצאו חללים פונקציונאליים בחלוקה חכמה ויעילה, מפרט טכני עשיר ומרפסות חזיתיות מרווחות במיוחד.
במיקום מרכזי בעיר באר שבע, נמצא בשלבי תיכנון מתקדמים פרויקט חדשני המשלב מגורים, משרדים ומסחר – D TOWER. הפרויקט תוכנן ועוצב על ידי משה צור, אדריכל בעל רזומה עשיר ובין המובילים בארץ.
למה ובאיזה אופן החליטו בחברה להתרחב בענף הבנייה?
“דביר יצחקי הוא המנכ”ל והבעלים של חברת “י.דביר, הוא בעל אהבה עצומה לתחום הביצוע ממנו הוא מגיע ובכלל תשוקה עצומה לעשייה מלאה סביב השעון.
דביר מאפשר לי ולכלל העובדים בחברה, לחשוב רחב ובגדול ויודע להביא ליישום מלא של כל חשיבה ובעיקר חשיבה שהיא מחוץ לקופסא”.
מה היתרון של חברת “י.דביר” לעומת חברות בניה אחרות?
“החברה שמה דגש על תכנון מוקפד וייחודי ורמת ביצוע ללא פשרות”.
ספרי על הדירות שאתם בונים.
“לחברה יש מגוון דירות בעלות חללים מרווחים ומתוכננים היטב.
מפרט הדירה גבוה ומכיל בתוכו את נותני השירות המובילים בתחום המטבחים, הסניטריה, הריצופים וכו’”.
“דביר מאפשר לי ולכלל העובדים בחברה, לחשוב רחב ובגדול ויודע להביא ליישום מלא של כל חשיבה ובעיקר חשיבה שהיא מחוץ לקופסא”

מוגש מטעם חברת “י. דביר” יזמות