בעוד כשנה יחל שלב האכלוס ב”מגדלי עמית” הפרויקט היוקרתי שבונה חברת עפרי רנה בשכונת חורשת נח בעיר אופקים. “זו השכונה הכי נחשבת כיום באופקים”, מדגישים בעלי החברה דן ושמעון בוסקילה, “צמודה לתחנת הרכבת ולכביש הישיר לבאר שבע”.
1 צפייה בגלריה
פרויקט עופרי רנה
פרויקט עופרי רנה
פרויקט עופרי רנה
(הדמיה: סנפשוט כהן)
הפרויקט כולל 28 דירות ומרכז מסחרי בשני בנייני בוטיק, המחוברים זה לזה בגשרון. הדירות במפרט טכני גבוה, בנות ארבעה וחמישה חדרים מרווחים כולל סלון גדול עם יציאה למרפסת שמש, מעליות מהירות, חניה צמודה, מזגן מיני מרכזי, חללים פונקציונליים וחניה פרטית. “הבניינים, בעלי תכנון אדריכלי מרשים ועיצוב יוקרתי, משתלבים עם הטבע שבסביבה בהרמוניה מושלמת”, אומר בוסקילה. הפארקים, שבילי האופניים והמרכז המסחרי שיכלול חנויות בוטיק ובתי קפה - כל אלה יתרמו לאיכות החיים והפנאי של הדיירים.
הפרויקט כבר בסוף שלב בניית השלד, והאכלוס צפוי בעוד כשנה. רק חמש דירות נותרו למכירה, וכל שטחי המסחר כבר נמכרו.
חברת היזמות עפרי רנה הוקמה לפני כשלוש שנים כחברה בת של חברת רנה ד.ש, שאף היא בבעלות דן ושמעון בוסקילה. השניים הקימו את רנה ד.ש לפני כעשר שנים לאחר שפרשו מחברת הבנייה המשפחתית האחים בוסקילה. מאז ייסודה ביצעה רנה ד.ש ברחבי הארץ פרויקטים רבים של מגורים ומסחר עבור יזמים אחרים, ובהם פרויקט של קבוצת פרי ברחובות (65 יחידות דיור), פרויקט של חברת אורון בבאר שבע (45 קוטג’ים) ופרויקטים של חברת האחים בוסקילה – 150 יחידות דיור באילת, 105 יחידות דיור בשדרות, 80 יחידות דיור בקרית מוצקין, ו-88 יחידות דיור בבאר שבע (פרויקט שאמור להסתיים בקרוב).
כיום מבצעת חברת רנה ד.ש גם שני פרויקטים שיזמה חברת עפרי רנה – הראשון - “מגדלי עמית” על קרקע שרכשה באופקים, ונמצא בתהליך בנייה.
השני על קרקע שרכשה חברת עפרי רנה בדימונה, שם ייבנו שני מגדלים בני 11 קומות עם 90 יחידות דיור. בימים אלה עסוקים בחברה בהשגת היתר בנייה. במקביל לשני הפרויקטים הללו ניגשת חברת עפרי רנה למכרזים של פרויקטים ציבוריים.
בנוסף לבעלים-מנהלים, צוות החברה הקבוע כולל כ-15 עובדים – ובהם חמישה מנהלי עבודה, טרקטוריסט, מנופאי ושלוש מנהלות חשבונות. פועלי הבניין עצמם מועסקים על ידי החברה באמצעות קבלני משנה.
“חברת עפרי רנה נשענת על הניסיון שצברה חברת רנה ד.ש. בפרויקטים שבנתה עבור יזמים אחרים”, מסבירים הבעלים דן ושמעון בוסקילה, “איתנות פיננסית, סטנדרטים בינלאומיים, תכנון יוצא דופן ורמת שירות גבוהה - הם היסודות עליהם נשענת החברה. לקוחות החברה מקבלים את מלוא תשומת הלב לאורך כל התהליך. המומחיות, המקצועיות וההקשבה לכל לקוח, הפכו את חברת עפרי רנה לשם נרדף לאיכות ולמצוינות”.

מוגש מטעם חברת “עופרי רנה”