סיגליות? בבאר שבע? עד שביום שני בערב קיבלתי שיחה מאמיר שהזמין אותי לראות את הפרויקט החדש של האחים אוזן, לא הכרתי את השכונה. קמתי בבוקר, נכנסתי לרכב, הקלדתי את הכתובת “אוזן בסיגליות באר שבע” ויצאתי לדרך מכיוון תל אביב.
כאשר התקרבתי לבאר שבע מהכניסה מכיוון אופקים והוייז אותת לי לפנות כחצי דקה לפני מה שאני הכרתי ככניסה לעיר, פניתי שמאלה לתוך שכונה שלמה חדשה “מהניילונים”. בתי ספר חדשים נבנים, גני ילדים, קופות חולים, חנויות למסחר ועוד שירותים ציבוריים צצים ועולים מן הקרקע במראה אורבני מתקדם. עיריית באר שבע הצליחה להשליט “משמעת תכנונית ועיצובית” על השכונה. התוצאה המבורכת היא שאין בשכונה פרויקטים “מקושקשים” מתוך מטרה לבלוט בין שאר המתחרים. המשמעת העיצובית הובילה להרמוניה עיצובית בין הפרויקטים השונים.
4 צפייה בגלריה
פרויקט אוזן בסיגליות
פרויקט אוזן בסיגליות
פרויקט אוזן בסיגליות
(הדמיות: סנפשוט כהן)
החניתי את הרכב ונעמדתי מול המראה העוצמתי של הפרויקט ההולך ונבנה, המנופים שעולים ויורדים ועשרות פועלים שזזים מצד לצד. 2 בניינים בני 7 ו-8 קומות מרשימים בשיווק פרטי בלבד (ללא מחיר למשתכן), עם מרפסות סמויות מהממות, אשר יספקו לדיירים אווירת מלון חמישה כוכבים בתוך הבית. הבניינים מכילים דירות 3, 4, ו-5 חדרים, דירות גן ענקיות עם 6 חדרים ופנטהאוזים מרהיבים בני 5 ו 6 חדרים.
הפרויקט ממוקם ביחס לתכנון הבנייה העתידי של השכונה, במיקום הטוב ביותר. מיקום הפרויקט מבטיח לדיירים העתידיים את המשך קו הנוף המרהיב שיש להם גם לעשרות השנים הבאות, כי השטח מול המרפסות וחזיתות הוא שטח ציבורי.

4 צפייה בגלריה
פרויקט אוזן בסיגליות
פרויקט אוזן בסיגליות
פרויקט אוזן בסיגליות
(הדמיות: סנפשוט כהן)

אמיר הכניס אותי למשרד המכירות ופתחנו את תכניות התכנון של הדירות. טוב אתם כבר מכירים את האחים אוזן מעשרות פרויקטים קודמים שהם בנו ברחבי הארץ ואף מכמה כתבות קודמות שלנו במדור הזה ממש. כרגיל אצל האחים אוזן, במרכז עומד תכנון מדוקדק, אשר מקפיד על ניצול מקסימלי של כל סנטימטר בבית לטובת הדיירים, ללא “שטחים מתים” ולא מנוצלים.
במרכז התכנון האדריכלי של הדירות, מוצבת זרימה חופשית בבית המובילה מהכניסה אל הסלון, מטבח, חדר האוכל ואל חדרי המגורים, עיצוב אורבני מתקדם ואופייני לדירות שנפגוש יותר ויותר הכל משנת 2023 והלאה. במרכז הבית עומד בגאון סלון רחב ידיים, מטבח מהמם עם כל הפסיליטיס הקיימים, משטחי עבודה גדולים ופינת אוכל מושלמת, אשר מחוברת למטבח והסלון יחדיו בחלל משותף גאוני.
כל חדרי השינה בנויים ומתפרסים על שטח גדול יחסית לבנייה האופיינית לישראל של הדירות הנבנות בשנים האחרונות. גם במפרט הפנימי אין הפתעות והאחים אוזן כהרגלם מספקים את הטופ שניתן למצוא היום בשוק הדירות החדשות: רצפות גרניט פורצלן 80X80, מכלי הדחה סמויים, תריסים חשמליים, משטחי עבודה מאבן קיסר, חדרי רחצה מרהיבים וכל הפינישים הקטנים שהאחים אוזן ידועים בהם בעשרות הפרויקטים שלהם ברחבי הארץ.

4 צפייה בגלריה
פרויקט אוזן בסיגליות
פרויקט אוזן בסיגליות
פרויקט אוזן בסיגליות
(הדמיות: סנפשוט כהן)
4 צפייה בגלריה
פרויקט אוזן בסיגליות
פרויקט אוזן בסיגליות
פרויקט אוזן בסיגליות
(הדמיות: סנפשוט כהן)

שיווק הפרויקט “אוזן בסיגליות” רק החל, הם עוד לא התחילו בפרסום וכבר למעלה תריסר דירות כבר נמכרו מיד בימים הראשונים ואפשר להבין מדוע. הדירות האלו אשר נמכרות היום על הנייר ובעוד שנה וחצי כאשר הדיירים החדשים יקבלו את המפתחות לבתיהם, המחירים כנראה כבר כמה וכמה מאות אלפי שקלים יותר.
כלל שהזמן יעבור, המחירים בשכונה החדשה והמתפתחת “סיגליות” יעלו ויאמירו ובמיוחד המחירים של הפרויקט “אוזן בסיגליות”. אין ספק שמדובר בפרויקט מושלם למשפחות מקומיות אשר מחפשות פינה של שקט, שלווה ואיכות חיים ועכשיו למשקיעים זה התזמון הנכון.
תושבי באר שבע מכירים את השכונה החדשה סיגליות, אשר הולכת ורוקמת עור וגידים בימים אלו. חלק מהפרויקטים בשכונה נמכרו במלואם כאשר תהליכי הבנייה שלהם עוד בראשית דרכם. לפי הרכישות הקיימות, סיגליות צפויה להיות שכונה חדשנית ומתקדמת, ביתם של משפחות צעירות ועובדות. שכונה עם גישה מהירה מאד ליציאות מהעיר, הן לכיוון כבישי אופקים, אשקלון והן ליציאה לכביש 6 צפון למרכז הארץ. מושלם לכאלו אשר מרכז עבודתם מחוץ לעיר או ששואפים לחיים של שקט ושלווה, בפרבר של העיר הגדולה.

לאתר כנסו- http://www.a-uzan.co.il/
מוגש מטעם חברת “אחים אוזן”