תאוצת הבנייה האדירה בערי הנגב היא ללא ספק המרענן הרשמי של שנת 2022 בחבל הדרומי של מדינת ישראל. בשנים האחרונות ניתן לראות כי רבי הקומות החדשניים תופסים את מקומם בנוף הערים בנגב. לצד הבנייה המיושנת, קיים ביקוש גבוה לבתים חדישים בסטנדרט בנייה בלתי מתפשר. איכות חיים היא שם המשחק.
2 צפייה בגלריה
אופק שלי
אופק שלי
אופק שלי
(צילום: סנאפשוט)
אחת החברות המובילות והמפתיעות בתחום הנדל”ן היא חברת ‘אופק שלי’ מנתיבות. הסכמי הגג שנחתמו לפני מספר שנים בעיר הביאו את החברה השאפתנית למגרש של הגדולים. תתפלאו לשמוע, המוטיבציה והרעב להמשיך לבנות ולהתפתח רק גדלה.
“הרוב המוחלט של המשרדים והשירותים שלנו נמצאים בנגב, ויש כאן אמירה חד משמעית”, אומרת שיר חלילי, סמנכ”לית השיווק של ‘אופק שלי’. “אנחנו שמחים ונשמח לקלוט עובדים מהמרכז ומהצפון ולחבר אותם לחזון שלנו. ‘אופק שלי’ רואה בעצמה כחברה שהולכת יד ביד עם חזונו של בן גוריון לפיתוח ההתיישבות בנגב”.
בתחילת שנות ה-2000 הוקמה ‘אופק שלי’ כחברה מבצעת עבור יזמים בתחום הבנייה. אחרי שביצעה, במשך יותר מעשור, עבודות בינוי שכללו עשרות אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ, בשנים האחרונות החליטו ב’אופק שלי’ לקפוץ למים העמוקים ולהפוך ליזמים בעצמם. שאפתנות, כבר אמרנו?
2 צפייה בגלריה
אופק שלי
אופק שלי
אופק שלי
(צילום: סנאפשוט)
בעת האחרונה החליטו ב’אופק שלי’ לתת עוד ביטוי לחזון ההתיישבות בנגב, ולעבור דרך צריף בן גוריון עד לאתרי בנייה במצפה רמון הסמוכה. בנוסף לנגב, החברה השאפתנית הטביעה כבר את חותמה במלונות ‘בראון’ היוקרתיים בתל אביב, בשכונת נווה שמיר היפהפייה בבית שמש וגם מתחם המשרדים הנחשק ‘אושירה’ בכפר סבא זכה לטעום מהאיכויות של החברה מנתיבות.
סטנדרט ובטיחות בראש כחברה שדוגלת בהתפתחות מתמדת תוך כדי תנועה, ‘אופק שלי’ עברה מתיחת פנים מעניינת בשנים האחרונות. זה החל משדרוג כוח האדם, מבחינת איכותו ויכולותיו, דרך העסקת מהנדסים, הנדסאים, מנהלי עבודה ומפקחים בעלי ניסיון עשיר ומגוון באין ספור פרויקטים.
לא פחות חשוב מכך, שמים ב’אופק שלי’ דגש גדול מאוד על נושא בטיחות העובדים באתרי הבניה. מתן תשומת לב מירבית לבטיחות באתרים מעידה, אולי יותר מכל, על הרצון לשמור על השם הטוב ש’אופק שלי’ קונה לעצמה בענף הנדל”ן. כשאתה מקפיד על בטיחות העובדים שלך, אתה מקפיד שבעתיים על המוצר שיוצא תחת ידיך.
והאמת, כשבוחנים את סטנדרט הבנייה שהציבו ב’אופק שלי’, קשה שלא להתפעל מהדרישות שהולכות וגדלות עם השנים. “אנחנו עם הפנים לקדמה ורוצים לתת את הטופ שבטופ ללקוחות שלנו”, מספרת שיר, שהיא גם האדריכלית ומעצבת הפנים של הפרויקטים. “השאיפה לעתיד הקרוב היא להציג מפרט עשיר ומגוון עוד יותר של בתים חכמים”.
בנוסף לכך, אומרת סמנכ”לית השיווק, גם החללים הציבוריים בבניינים העתידיים יקבלו סטנדרט יוקרתי במיוחד. “חדר כושר מאובזר היטב וגם שומר בבניין שבעמדתו כבר תהיה הכנה לכל תשתית ואמצעי טכנולוגי נדרש, אך כמובן שזה יהיה נתון לשיקול של וועד הבית. אנחנו, כחברה, רוצים לדעת שעשינו את השירות הטוב ביותר, וזה נעשה על סמך משובים שאנחנו מקבלים מהדיירים בכל תקופה”.
דוגמא נוספת לכך שהקשר בין חברת ‘אופק שלי’ ללקוחותיה נשמר גם לאחר שהבנייה מסתיימת אפשר למצוא בסיפור הבא. “לפני כשבוע וחצי חילקנו לדיירים בבאר שבע, בבניין שמאוכלס כבר זמן מה, סלסלת שי מושקעת לט”ו בשבט”, מספרת שיר. “בלי יותר מידי ביורוקרטיה. התקבלה החלטה לפנק את הדיירים? אז היא מיד יורדת לביצוע. לשמחתנו, שמענו מוועד הבניין שהשי הפך לשיחת היום בקבוצת הווטסאפ של הדיירים”, היא מוסיפה בחיוך.
ומה לגבי העתיד אתם שואלים? “אנחנו רוצים להמשיך לשפר ולשדרג את השירותים שלנו, תוך מתן דגש לכל לקוח כעולם ומלואו”, אומרת חלילי. “לצד הרצון להמשיך ולפתח את ההתיישבות בנגב, אנחנו שואפים גם להתפתח למקומות אחרים ברחבי הארץ. בסופו של דבר הלב של ‘אופק שלי’ תמיד יישאר בנגב, ואנחנו רוצים להיות ה’שגרירים’ של הנגב מקריית שמונה ועד אילת”, היא מסכמת בחיוך.
לאתר שלנו - https://www.ofekshely.co.il/