חברת מטבחי רגבה חידשה את הסניף הדרומי שלה בבאר שבע, שבו היא מציגה את הדגמים המעוצבים והמתקדמים ביותר שלה. כל זה תחת הקונספט "לופט", בו מוצגים בחלל אחד מטבחים, ארונות קיר, וארונות אמבט.
היום, יותר מתמיד, אנחנו מבינים את חשיבותו של מטבח פונקציונלי ומותאם אישית, שיענה על כל צרכינו ויאפשר לכל בני הבית לחיות ביחד בנוחות מרבית.
4 צפייה בגלריה
סניף באר שבע
סניף באר שבע
סניף באר שבע המחודש
(צילום: יח"צ)
כבר למעלה מ-75 שנה שמה של חברת מטבחי רגבה הוא שם נרדף לתרבות המטבחים המקומית, למקצוענות, עיצוב ואיכות בעולם מטבחים בישראל.
החברה, שנוסדה במושב רגבה הגלילי עם קום המדינה, ממשיכה לפעול בשיא המרץ כדי להצעיד את התעשייה והעיצוב הישראליים קדימה.
לאורך השנים חברת "מטבחי רגבה" שומרת על שמה הטוב בזכות סל מוצרים בעיצוב עדכני, מקצוענות, הקפדה חסרת פשרות על איכות המוצרים, תהליכי ייצור מתקדמים, שירות מעולה ואחריות אמת לשנים רבות.
רגבה החברה הישראלית היא היחידה המחזיקה בתקן מכון התקנים הישראלי לכלל מוצריה, תקן 5555 בטיחות ובתקן בינלאומי ISO 9001, אשר מבטיחים ללקוחותיה אמינות, איכות וגב חזק.
4 צפייה בגלריה
מטבחי גרבה
מטבחי גרבה
מטבחי רגבה
(מעצבי פנים: לורוס אדריכלים, צלם: יואב פלד)
בנוסף לתו זה, המותג זכה בפעם השלישית ברציפות בדירוג "מותג על" SUPERBRANDS לשנת 2022, בפרס מצטייני שירות של BRAVO ל 2022 וב"חותם אמינות" היוקרתי של דן אנד ברדסטריט המעניק ללקוח אמינות ויציבות דווקא בימים אילו של חוסר וודאות.
כמו כן רגבה מתעדכנת ומביאה ללקוחותיה את החומרים המתקדמים ביותר, יוצרת טרנדים חדשים ומצעידה את המטבח הישראלי, למחוזות חדשים.
לרגבה פריסה ארצית של 7 אולמות תצוגה בהם דגמים בעיצובים המתאימים לכל סגנון וחלום מהמטבח הכפרי השורשי ועד המטבח המודרני ההיי-טקי.

4 צפייה בגלריה
מטבחי גרבה
מטבחי גרבה
מטבחי רגבה
(מעצבת פנים: שרי לרנר, צלם: אסף ברנר)
לאחרונה, כאמור, הסניף הבוטיקי הדרומי ביותר בבאר שבע חודש. הסניף נמצא ברחוב יצחק נפחא 36 (סמוך למתחם ONE) אולם התצוגה המפואר, הפונה לקהל מגוון וכן לקהל המלווה באדריכלים ומעצבים המחפש פתרונות לכל הבית.
חלל החנות שגובהו 5.5 מ', משתרע על שטח כולל של כ-360 מ"ר. במתחם המחודש החברה מציגה את הדגמים המעוצבים והמתקדמים ביותר שלה, תחת הקונספט "לופט" בו מוצגים בחלל אחד מטבחים ארונות קיר וארונות אמבט.
4 צפייה בגלריה
מטבחי רגבה
מטבחי רגבה
מטבחי רגבה
(מעצבת פנים: אלינור בלומברג, צלם: אלעד גונן)
רגבה פועלת כ- one stop shop על מנת לתת לקבלן לאדריכל וללקוח הקצה ראש שקטו חוויית קנייה שלמה תחת קורת גג אחת. רגבה מציעה ללקוחותיה מוצרים נלווים למטבח ממיטב החברות והיצרנים בארץ ובעולם הכוללים קולקציה רחבה של מוצרי חשמל למטבח, משטחי עבודה, ברזים וכיורים, מערכות טיהור מים, גורסי אשפה, תאורה חדשנית תואמת לנגרות, ארונות קיר ריהוט לאמבט משלים ומעוצב. קבלנים, יזמים, אדריכלים ומעצבי הפנים רואים ברגבה מקום לאפשרויות ביטוי רבות ומגוונות.
שיתוף הפעולה עם מעצבי רגבה מביא ליצירה משותפת המדברת באותה שפה של הבית כולו ותפורה אישית לכל לקוח ולקוח. האדריכלים והמעצבים אשר עובדים אתנו, כשותפים לדרך ולהצלחתה ולעידוד התעשייה ואת התוצרת המקומית כחול-לבן.
מוגש מטעם: מטבחי רגבה.
פורסם לראשונה: 13:17, 19.12.22