לפני כ-120 שנים כאשר האימפריה העות'מאנית החליטה על הקמת עיר במרכז הנגב ספק אם מישהו ממקבלי ההחלטות של אותם זמנים באמת האמין שבפתחו של המילניום השלישי תהפוך למטרופולין הדרומי של מדינת ישראל, עיר שכיום גרים בה כ-200 אלף תושבים, אבל העתיד הוורוד שצפון לה באמצעות תכנית המתאר הארצית מציג חזון שכבר מגשים את עצמו, לפיו באר שבע בדרך הבטוחה להיות עיר הייטקיסטית עם כ-400 אלף תושבים.
1 צפייה בגלריה
פרויקט צרפתי בפארק, באר שבע. *ההדמיה להמחשה בלבד
פרויקט צרפתי בפארק, באר שבע. *ההדמיה להמחשה בלבד
פרויקט צרפתי בפארק, באר שבע. *ההדמיה להמחשה בלבד
(קרדיט להדמיה: VIEWPOINT)
עיר שכבר היום נחשבת לאחת המבוקשות ביותר בארץ למגורים ולהשקעה בישראל. על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, באר שבע מדורגת במקום ה-12 מבין הערים המובילות בהתחלות הבנייה במחצית, והנתונים מצביעים על עלייה בקצב לעומת השנה הקודמת, מחירי הדירות הממוצעים בבאר שבע עומדים על 1.154 מיליון שקל, לעומת 984 אלף שקל בממוצע ב-2018 - עלייה של 17% בין התקופות.
מי שמכיר מקרוב את המספרים הוא אבי צרפתי, מנכ"ל משותף בחברת צרפתי שמעון אשר בונים בשכונות נאות הדרים ושכונת הפארק, מסביר: "באר שבע מבססת עצמה לקראת הפיכתה למטרופולין של הדרום, העיר נמצאת בתנופת בנייה ופיתוח והיא אחת הערים המבוקשות ביותר למטרות מגורים והשקעה, עם הקמת שכונות חדשות המותאמות למשפחות כמו "נאות הדרים" ו"שכונת הפארק" שמושכות אליהן משפחות צעירות לצד משקיעים".

במיקום הטוב ביותר: פרויקט 'צרפתי בפארק'

פארקים ירוקים, בית ספר ומוסדות קהילה חדישים הם רק חלק ממה שצפוי לתושבים ב"שכונת הפארק" אשר נבנית בימים אלה בבאר שבע וזוכה לביקושים גבוהים. "שכונת הפארק" מבוקשת מאוד הן בקרב משפחות צעירות מבאר שבע והסביבה והן בקרב משקיעי נדל"ן, בעקבות התכנון המייצר איכות חיים לתושבים, הצמידות לפארק רחב ידיים ותשתית חכמה בשכונה עצמה.
"שכונת הפארק" ממוקמת בכניסה הדרומית על כביש עוקף באר שבע, היא מתפרסת על פני כ- 5,300 דונם, בצמידות לנחל באר שבע והיא עתידה להכיל מעל 4,000 משפחות. השכונה מציעה איכות חיים ברמה גבוהה, עם מתקני ספורט ונופש, כמו: האגם המלאכותי הגדול בארץ, פארק מוטורי, אמפי פארק ובו 12,000 מקומות ישיבה, טיילת עם מקומות ישיבה, מסלולי אופניים, גינות שעשועים, מתקני כושר ושבילי הליכה. השכונה גם תכלול את כל מוסדות הציבור והפנאי: בית ספר, גני ילדים, בתי כנסת ומרכז מסחרי גדול.
חברת צרפתי שמעון בונה את פרויקט 'צרפתי בפארק' בשכונת הפארק. לדברי צרפתי: "בעקבות הצלחת שיווק הדירות בשלב א' של פרויקט 'צרפתי בפארק', אנו יוצאים לשיווק שלב ב' וצופים כי הביקוש ימשיך להיות גבוה. הפרויקט מציע את המיקום הטוב ביותר בשכונה - קו ראשון לפארק וצמוד אליו הפארק הלינארי שחוצה את השכונה, מה שמהווה יתרון גדול עבור משפחות עם ילדים, כיוון שאין כבישים אותם צריך לחצות בדרך לפארקים. הפרויקט מביא סטנדרט חדש של בנייה לשכונת פארק הנחל, הרוכשים ייהנו מאיכות חיים בבניני בוטיק ומתכנון חכם של הדירות המכוון למשפחות לצד מפרט עשיר ורמת גימור גבוה ".
הפרויקט מציע תמהיל דירות מגוון: 3,4,5 חדרים, דירות גן ענקיות ופנטהאוזים מרווחים ויוקרתיים. החברה מוציאה לשיווק בימים אלה את השלב השני בפרויקט, שיכלול 70 יחידות דיור ב- 8 בניינים בני 5 קומות כל אחד. על התכנון מופקד משרד מילוסלבסקי אדריכלים, מהמשרדים הוותיקים והמובילים בישראל. האכלוס מתוכנן לרבעון הראשון של 2025.
קבוצת צרפתי שמעון היא חברת בניה ויזמות נדל"ן משפחתית הפועלת כבר למעלה מ-40 שנה. החברה הוקמה ע"י שמעון צרפתי, כשהחזון הוא לבנות חיים חדשים ואיכותיים לכמה שיותר משפחות בישראל. החברה נהנית ממוניטין מרשים של אלפי יחידות דיור למגורים שנבנו ושווקו בהצלחה, סימן ההיכר של הקבוצה בעשרות הפרויקטים שיזמה ובנתה הוא בסטנדרטים הגבוהים שהיא מציגה.
מוגש מטעם: צרפתי שמעון