ההצלחה של פרויקט המגורים אדר בשחר מבית עומר הנדסה בע”מ בשכונת השחר בדימונה ממשיכה. לאחר אכלוס ארבעה מבנים מתוך שבעה והתקדמות שלושת המבנים הנוספים לקראת אכלוס, מוצאות לשיווק בימים אלה מספר מצומצם של דירות ייחודיות, המבוקשות ביותר בפרויקט.
2 צפייה בגלריה
פרויקט אדר בשחר מבית עומר הנדסה
פרויקט אדר בשחר מבית עומר הנדסה
פרויקט אדר בשחר מבית עומר הנדסה
(צילום: יח"צ)
מדובר על השלב האחרון בפרויקט אדר בשחר, כאשר בנייני הבוטיק הייחודיים יכללו חמש עד שמונה דירות בלבד – שתי דירות בקומה, כולל מגוון דירות גן 4 חדרים, כשכל אחת מהדירות זוכה למקסימום פרטיות. כל דירה מתוכננת במפרט מוקפד עם חשיבה ירוקה, חסכונית ומתקדמת.
בעידן בו בונים לגובה, בשלב הבוטיק בפרויקט אדר בשחר ייהנו הדיירים החדשים ממבנים נמוכים. קרקע פלוס שתי קומות עד קרקע פלוס שלוש קומות בלבד. דירות גן ארבע חדרים, דירות ארבע חדרים ומספר מצומצם של דירות שלושה חדרים. האכלוס יתבצע תוך 24 חודשים מקבלת היתר בנייה, הצפוי להתקבל בקרוב. כדי לסבר את האוזן מחיר שיווק ראשוני של דירת גן 4 חדרים בגודל כ- 100 מ”ר עם גינה של כ- 66 מ”ר בתוספת מחסן וחנייה – 1,050,000 ₪. עם 1,260,000 ₪ תוכלו לרכוש דירת גן 110 מ”ר עם גינה של כ- 164 מ”ר בתוספת מחסן וחנייה.
2 צפייה בגלריה
פרויקט אדר בשחר מבית עומר הנדסה
פרויקט אדר בשחר מבית עומר הנדסה
פרויקט אדר בשחר מבית עומר הנדסה
(צילום: יח"צ)
דימונה היא המקום להשקיע בו
רוכשי דירה ראשונה ומשפרי דיור מהעיר כמו גם משקיעים מבחוץ כבר מזמן הבינו את הפוטנציאל העצום של פרויקט אדר בשחר ודירות נמכרות כבר בשלבים המוקדמים של הביצוע ומבנים מתאכלסים במלואם. רמת תכנון גבוהה וביצוע מוקפד מבית עומר הנדסה, המהווים גם יזם וגם קבלן מבצע בפרויקט אדר בשחר, מבטיחים שקט נפשי ובטחון באיכות הדיור לרוכשים. כמו גם מניבים שכירות אטרקטיבית בשכונה מתפתחת, ירוקה וקהילתית שמשפחות רבות מדימונה ומהסביבה נוהרות אליה.
יותר משתלם לגור בפרויקט אדר בשחר בשכונת השחר הירוקה
כתושבי השכונה יעמדו לרשותכם שפע הטבות ייחודיות לתושבי הדרום, בין היתר מענקים לאנשי קבע, הטבות מס, סל הטבות לתושבים חוזרים והנחות משמעותיות באירועי תרבות, עסקים, תיירות וספורט. הפרויקט נבנה על ידי עומר הנדסה בע”מ, חברה ותיקה שבונה מזה 30 שנה מגוון פרויקטים איכותיים למגורים, מסחר ועסקים בארץ ובחו”ל. כל אחד מהפרויקטים עליו חתומה חברת עומר הנדסה בע”מ מתוכנן ונבנה על ידי צוות הנדסי ומקצועי בעל ניסיון עשיר ומאופיין באיכות גבוהה, שיטות בנייה חדישות והקפדה על לוחות זמנים ומסגרות תקציב.
הצטרפו להצלחה של הרוכשים המאושרים של עומר הנדסה בשכונת השחר הירוקה בדימונה, עם רקע תכנוני ואהבה לנגב בונים ב”עומר הנדסה” פרויקטים רבים בדרום. החברה בעלת הניסיון הרב מאפשרת ללקוחותיה בדימונה ליהנות ממעטפת כוללת בהיותה הן החברה היזמית והן החברה המבצעת את הבנייה. מעטפת זו מאפשר גמישות ויחס אישי לכל דייר.
לפרטים: