אמש (יום שני), סמוך לשעת חצות, עשה חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) את דרכו מהכנסת לכיוון ביתו שבאופקים ביחד עם יועצו, כאשר לפתע בכביש 40 לפני מחלף בית קמה הגיח רכב מסוג "סקודה" אשר "חתך" אותו מהשול הימני של הכביש במהירות גבוהה וכמעט גרם לתאונה קטלנית.

2 צפייה בגלריה
ח"כ אלמוג כהן ופעילי תנועת "אם תרצו" בשטחי הנטיעות
ח"כ אלמוג כהן ופעילי תנועת "אם תרצו" בשטחי הנטיעות
ח"כ אלמוג כהן
(הרצל יוסף)

ח"כ כהן, שבעברו שירת כשוטר יס"מ, עקב אחר הרכב עד אשר נעצר בכניסה לרהט. בשלב הזה, כך על פי עדותו של ח"כ כהן, הגיע מתוך העיר רכב נוסף וחסם את רכבו בצורה מאיימת כנגד כיוון התנועה בכביש המהיר. ח"כ כהן, שהיה חמוש, פרק מרכבו לעבר הרכב החוסם, אולם ברגע שנהגי שני הרכבים זיהו כי מדובר בחבר הכנסת הם ברחו לכיוון העיר רהט.
ח"כ אלמוג כהן העביר למשטרה את מספר הרישוי של הרכב שהיה מעורב באותו אירוע. "זהו איננו מקרה מיוחד", אמר ח"כ אלמוג כהן, "כי אם שגרת יומם ההזויה של תושבי הנגב. אני שמח שזה קרה לי ולא לרכב עם אמא וילדים, כי זה יכול היה להיגמר בקלות בהרוגים. אמשיך ואפעל בכל כוחי לעבר מטרתי מהיום הראשון – לשנות את המציאות המסוכנת הזו שגבתה ותגבה חיי אדם".

2 צפייה בגלריה
הנטיעות של חבר הכנסת אלמוג כהן מבעירות את השטח בדרום
הנטיעות של חבר הכנסת אלמוג כהן מבעירות את השטח בדרום
ח"כ אלמוג כהן
( צילום: הרצל יוסף)

קראו גם:

ח״כ כהן מסר: ״אני מודה לשוטרי מרחב נגב ומחוז דרום על הטיפול המסור בתהליך התלונה, המשיכו לבצע את עבודתכם החשובה נאמנה ויחד נפעל להחזרת השקט והסדר לכבישים״.
ממשטרת מרחב הנגב נמסר הבוקר (יום שלישי) בתגובה למיינט באר-שבע והנגב, כי "איתרנו את נהג הרכב, שהיה מעורב באירוע האמור. מדובר בתושב רהט ללא רישום קודם. תשאלנו אותו לגבי נסיבות האירוע. עד כה לא הוגשה מצידו של ח"כ כהן שום תלונה רשמית למעט מסירת מספרו של הרכב שהיה מעורב באירוע".