איך זה ייגמר בפעם הבאה? תופעת התנגשות כלי רכב, הנעים בכבישי הנגב, בגמלים משוטטים בשטח אינה פוסקת. אמש (יום רביעי) בשעה 23:00 התנגש רכב שעשה את דרכו בכביש 211, סמוך לשבטה, בגמל ששוטט על הכביש.
2 צפייה בגלריה
הגמל שנפגע ומת בצד הכביש
הגמל שנפגע ומת בצד הכביש
הגמל שנפגע ומת בצד הכביש
(צילום: מועצת רמת הנגב)

כתוצאה מהתאונה התהפך הרכב והנהג, איש מילואים, נפצע באורח קל ופונה על ידי צוות של מד"א נגב לטיפול רפואי לבית החולים "סורוקה".
"כשהגענו למקום", סיפר פראמדיק מד"א, משה אסולין, "ראינו שמדובר בתאונה שהיתה יכולה להסתיים בטרגדיה קשה.
"באורח נס, נהג הרכב נפצע באורח קל בלבד וסבל מחבלות בגפיים. הגמל, שהיה ללא סימני חיים, היה מוטל בסמוך לרכב. לאחר שהענקנו לנהג טיפול רפואי בשטח, פינינו אותו לבית החולים 'סורוקה' כשמצבו קל".

קראו גם:

בתגובה לתאונה אמר ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, כי "כבישי הנגב הפכו לרולטת דמים ואף אחד לא לוקח עליהם אחריות. המועצה והתושבים התריעו על עדר הגמלים הזה עשרות פעמים למשטרה, למשרד יחידת הפיצו"ח, האחראית מטעם משרד החקלאות, ולסיירת הירוקה ולא נעשה דבר.

2 צפייה בגלריה
ראש מועצת רמת הנגב, ערן דורון
ראש מועצת רמת הנגב, ערן דורון
ראש מועצת רמת הנגב, ערן דורון
(צילום: מועצת רמת הנגב)

"אמש נפצע מילואימניק שהיה בדרכו לביתו בתאונה קשה שלא היתה אמורה לקרות. יש למצות את הדין בחומרה עם בעל הגמל הפושע, שכמעט הרג אדם ברשלנות. מקומו בכלא. הגיע הזמן שהגופים, שנושא בעלי החיים המשוטטים באחריותם, יקחו את האחריות ויפסיקו להתנער מאחריות. שוב האזרחים משלמים את המחיר. הכתובת מרוחה בדם על הכביש. קחו אחריות על כבישי הנגב".
מהמשטרה נמסר ל'מיינט באר-שבע והנגב', כי נפתחה חקירה המנוהלת על ידי בוחני התנועה של מרחב הנגב.