הסתיימה חקירת תקיפת הרופא בסורוקה והיום יוגשו כתבי אישום תוך בקשה למעצר עד תום ההליכים כנגד החשודים.

1 צפייה בגלריה
המהומה בסורוקה
המהומה בסורוקה
המהומה בסורוקה
(צילום: מתוך הסרטון שהופץ ברשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. פורסם באתר ynet)

בתאריך 16/01/2023 התקבל במשטרת ישראל דיווח אודות תקיפת רופא בבית החולים סורוקה.
שוטר תחנת באר שבע המוצב בנקודת השיטור בבית החולים הגיע למקום ועיכב שני חשודים, בני זוג תושבי הדרום, לחקירה בתחנת באר שבע ובהמשכה נעצרו.
מהחקירה עלה כי אותו יום בסמוך לשעה 11:45 במחלקת נוירולוגיה בבית החולים, לאחר שהחשודים המתינו כ-45 דקות לתורם, הם ניגשו לדלפק המזכירות והחלו לצעוק לעבר המזכירה הרפואית, לקלל אותה נמרצות ולדפוק בחוזקה על חלון הקבלה, תוך שהם דורשים לקבל טיפול באופן מיידי.
בהמשך למתואר, ולאחר שרופא שמע את הצעקות של החשודים, יצא מחדרו והבחין במתרחש, אז העיר הרופא לחשודים. בתגובה הסתובבה החשודה לעבר המתלונן צעקה עליו וירקה לכיוונו.
בתוך כך התקרבה הנאשמת למתלונן, ירקה שוב לעברו ופגעה בפניו, אז קפצה על המתלונן על מנת לתקוף אותו וזה הדף אותה באמצעות ידו.

מהומה בסורוקה

בן זוגה החשוד אשר הבחין במתרחש קפץ על הרופא תוך שהוא אוחז בצווארו והפיל אותו ארצה, בתוך כך הצליח הרופא לרכון מעל החשוד, אז קפצה החשודה על גבו של הרופא תוך שהיא מכה אותו באמצעות אגרופיה, שורטת אותו, דוחפת לו יד לפה ונושכת אותו זאת כאשר החשוד עדיין אוחז בצווארו.
בעשותם את המתואר לעיל, תקפו החשודים בצוותא חדא, את הרופא, שהינו עובד ציבור, וגרמו לו לחבלות של ממש בדמות שפשוף ושריטות בבית החזה, בחלק הפנימי של השפה העליונה, בצד שמאל של הפנים ובגב.
בהמשך למתואר לעיל, צעקה החשודה לעבר הרופא וקיללה אותו נמרצות.
קראו גם:
בו בזמן צעק החשוד וקילל גם הוא תוך שהוא יורק לעבר הרופא.
חוקרי תחנת באר שבע האריכו בבימ"ש את מעצרם של החשודים מעת לעת והיום עם תום מלאכת החקירה תביעות נגב יגישו כנגדם בבימ"ש השלום בבאר שבע כתב אישום בגין תקיפת עובד ציבור כדי להכשילו בתפקיד בצוותא חדא ואיומים תוך בקשה למעצרם עד תום ההליכים.