האלימות בחברה הבדואית ברחבי הנגב ממשיכה להשתולל. אתמול (חמישי) היא הכתה שוב, והפעם בילד צעיר. מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 15:44 התקבל דיווח במוקד 101 במרחב נגב על ילד פצוע שהובא לתחנת מגן דוד אדום ברהט. חובשים ופראמדיקים העניקו לילד טיפול רפואי ופינו לבי"ח סורוקה ילד כבן 7 במצב קשה ויציב עם פציעה חודרת.

2 צפייה בגלריה
הפצוע פונה במצב קשה לבי"ח
הפצוע פונה במצב קשה לבי"ח
הפצוע פונה במצב קשה לבי"ח
(המחשה: דוברות מד"א)

פראמדיק מד"א נאגיב סאנע סיפר: "הביאו אלינו ילד שהיה בהכרה וסבל מפציעה חודרת בגופו. מיד העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך מתן טיפול רפואי כשמצבו קשה."
מדוברות בית החולים סורוקה נמסר:
לחדר הטראומה בסורוקה פונה מרהט ילד בן 7 פצוע ירי.
הילד סובל מפצע ירי בחזה ובבטן, ומצבו מוגדר קשה.
לאחר יצוב מצבו, עבר בדיקות הדמיה והוא מועבר כעת לחדר ניתוח.

2 צפייה בגלריה
המרכז הרפואי סורוקה
המרכז הרפואי סורוקה
המרכז הרפואי סורוקה
(הרצל יוסף)

ממשטרת ישראל נמסר:
משטרת ישראל פתחה אתמול בחקירה בעקבות אירוע ירי בעיר רהט ובמהלכו נפצע קטין בן 7 שפונה ע"י צוות מד"א במצב קשה, למרכז הרפואי סורוקה.
עם קבלת הדיווח אודות האירוע כוחות משטרת רהט החלו לבצע פעולות חקירה במקביל למאמצים לאתר מעורבים באירוע, ועצרו את שלושת אחיו של הקטין בחשד כי היו מעורבים בירי מתוך אזור מגורים וכתוצאה מכך נפצע הקטין.
שלושת החשודים, בשנות ה 20 לחייהם, נעצרו לחקירה בתחנת רהט והיום הם יובאו לדיון בפני בית משפט השלום בבאר שבע בבקשה להאריך את מעצרם.

בהמשך נמסר מהמשטרה:
מקבלת האירוע פעלו שוטרי תחנת רהט בזירה לאיסוף ממצאים ולמעצר מיידי של החשודים.
בשלב זה עולה מהחקירה החשד כי לא מדובר באירוע של סכסוך בין משפחות, אלא על סכסוך פנימי בתוך המשפחה בו היו מעורבים אחיו, כאשר כלל כיווני החקירה בהקשר הזה נבדקים.
במחוז הדרום של המשטרה רואים בחומרה את האירוע הקשה ומצפים מהמשפחה לשיתוף פעולה. מדובר בהחזקה ושימוש באמצעי לחימה לא חוקיים בתוך אזור מגורים, ונמשיך לפעול בכלל האמצעים והכלים העומדים לרשותינו בכדי למצות את הדין עם המעורבים באירוע.
פורסם לראשונה: 17:10, 31.08.23