ניסיון החיסול לא הוכח בבית המשפט: הסדר טיעון מקל לחמישה מחברי ארגון הפשיעה של שלום דומרני שנאשמו בעבירות של החזקת נשק, סכינים, רכב גנוב וירי מנשק חם. במשטרה טענו כי החמישה התכוונו לחסל את העבריין דין בן פורת, המזוהה עם הארגון היריב של בני שלמה.
2 צפייה בגלריה
המעצר ביער עזריקם. הסליקו נשקים באדמה
המעצר ביער עזריקם. הסליקו נשקים באדמה
המעצר ביער עזריקם. הסליקו נשקים באדמה
(צילום: דוברות המשטרה)
הנאשמים בר בטיטו, אבי טויזר, אלברט אדינייב, שגיא מדמון ומשה יאדגרוב נעצרו בעקבות פעילות מודיעינית של משטרת מרחב לכיש. החמישה נעצרו במהלך נסיעה מיער עזריקם ולטענת המשטרה היו בדרכם ליישוב ניצן בו מתגורר בן פורת. הבלשים שעקבו אחריהם על הקרקע ובאמצעות מסוק מצאו במכונית הגנובה רובים, אפודי מגן, כפפות, סכינים ותרסיסי פלפל.
בכתב האישום שהוגש נגדם נטען כי שניים מחברי החוליה נצפו נכנסים ליער כשהם מחזיקים ברובה קלצ'ניקוב עם מחסנית שהכילה 25 כדורים ואקדח עם חמישה כדורים. עוד נטען כי הם הוציאו את הנשקים ממחבוא ביער וירו כמה כדורים כדי לבדוק שהנשקים תקינים.
הבלשים גם מצאו בדל סיגריה בשטח שזרק אחד מחברי החוליה ותרמילים. על פי כתב האישום, בהאזנות סתר שנעשו לחברי החוליה הם נשמעו מדברים על כוונתם לפגוע בבן פורת.

2 צפייה בגלריה
בני שלמה ושלום דומרני
בני שלמה ושלום דומרני
בני שלמה ושלום דומרני
(צילומים: בראל אפרים, חיים הורנשטיין)

קראו גם:

אולם במהלך המשפט התקשתה הפרקליטות להוכיח כי כל הנאשמים אכן היו בזירה וכן התקשתה להוכיח את כוונתם לבצע חיסול.
במסגרת הסדר טיעון שנחתם בין הפרקליטות לעו"ד חן בן חיים ועינב יתח שייצגו את הנאשמים, הופחתו האישומים נגד החמישה. בגזר הדין שהתקבל השבוע בבית משפט השלום באשקלון הוטלו 31 חודשי מאסר על בטיטו וטויזר. אדינייב ומדמון שוחררו לאחר ניכוי ימי מעצרם ועל יאדגרוב נגזרו 20 חודשי מאסר.