בשורה להורים לילדים על הרצף האוטיסטי: בתחילת שנת הלימודים החדשה ב-1 בספטמבר 2024 ייפתח גן תקשורת ביישוב.
1 צפייה בגלריה
גן ילדים
גן ילדים
גן ילדים
(צילום המחשה: canva)

עד כה, הורים לילדים על הרצף האוטיסטי נאלצו לשלוח את ילדיהם למסגרות חינוך מחוץ לעומר, בין היתר בבאר-שבע ובערים נוספות המרוחקות מעומר. פתיחת גן תקשורת תקל על ההורים ועל הילדים שסבלו בנסיעות הממושכות, דבר שהתקבל בברכה.
מנהלת אגף החינוך בעומר, ד"ר סמדר כהן: "גן התקשורת ייתן מענה בשלב הראשוני לשמונה ילדים שחלקם מתגוררים בעומר ועד היום נאלצו להתחנך בגנים מחוץ לעומר. אנחנו מאוד שמחים ונרגשים לתת מענה נוסף וייחודי במערך החינוך המיוחד של היישוב. אנו בטוחים כי הגן ישפר את איכות החיים של הילדים והוריהם כמו גם יגביר את המודעות של כולנו לילדים המיוחדים".
ראש המועצה, ארז בדש, הדגיש את חשיבות החינוך במכלול התחומים שהמועצה נותנת דגש ומקדמת: "נושא החינוך בעומר וקידומו הוא אחד מהנושאים ששמתי בראש סדר העדיפויות שלי במהלך הבחירות ואני גאה בכך שלקראת שנת הלימודים הקרובה ייפתח לראשונה בעומר גן תקשורת שייתן מענה לילדים על הרצף האוטיסטי".

קראו גם:

עוד הוסיף בדש: "אני רואה חשיבות גדולה במתן מענה חינוכי הולם לכלל ילדי המועצה ולכן החלטתי להירתם באופן מיידי לטובת העניין. המועצה בראשותי תמשיך להשקיע משאבים רבים בתחום החינוך על כל גווניו".