עיריית באר שבע פרסמה השבוע מכרז להקמת קומפלקס של בריכות שחיה, ספורט, נופש ופנאי בפארק הנחל בעיר. מדובר במכרז D.B.O.T, כלומר מכרז במסגרתו היזם הזוכה מתחייב לתכנן להקים ולהפעיל את המרכז החדש למשך 25 שנה, כאשר בתום התקופה המרכז יועבר לעירייה.
1 צפייה בגלריה
שכונת הפארק בבאר שבע - מבא אווירי
שכונת הפארק בבאר שבע - מבא אווירי
שכונת הפארק בבאר שבע - מבא אווירי
(צילום: דיאגו מיטלברג)
הקומפלקס צפוי להשתרע על שטח של כ- 15 דונם והוא יכלול מתחם מקורה עם בריכה חצי אולימפית, ג'קוזי וסאונה, חדר כושר, חדרי אימונים, ג'ימבורי. כמו כן יוקם מתחם פתוח עם בריכה חצי אולימפית נוספת, בריכה לפעוטות, ובריכה ללימודי שחיה ומתחם ספורט פתוח הכולל: מגרשי טניס, מגרשי ספורט משולב, כדורעף חופים, פינות שעשועים לילדים ועוד. הקומפלקס יכלול חניון גדול בשטח של כ- 4.5 דונם.
שכונת פארק הנחל היא אחת מהשכונות הגדולות בישראל. בשכונה, המשתרעת על שטח של כ־1,150 דונם, נבנו ונבנות למעלה מ – 5000 יח"ד החל בבניינים בני שמונה קומות וכלה בבתים צמודי קרקע. היא צפויה לאכלס בשנים הקרובות למעלה מ – 40,000 תושבים. בשכונה הוקם פארק מטרופוליני הכולל את אגם מים מלאכותי וספורטק. כן מוקמים לצד האגם, פארק צפרות, מתחמי בילוי ופנאי ואטרקציות נוספות.
המרכז יהיה פתוח בכל ימות השנה, שבעה ימים בשבוע (למעט יום כיפור). היזם שיזכה במכרז יהא רשאי לקבוע במשך כל תקופת ההפעלה את דמי המנוי ודמי הכניסה החד -פעמיים למשתמשי מרכז הספורט. המרכז צפוי לשרת בעיקר את תושבי באר שבע וכך נקבע בתנאי המכרז כי לפחות 80% ממכסת המינויים תישמר לתושבי העיר. בנוסף, יונהג מחירון מיוחד לתושבי העיר שיקנה להם הנחה של 12% לפחות.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב