אבל כבד: ראש המועצה האזורית מרחבים, שי חג'ג', ספד לאחייניתו וציין, כי "בכאב עצום אני מודיע על נפילתה של אחייניתי האהובה, אביב חג'ג', בידי המרצחים מעזה. אביב, החייכנית והמוכשרת והמקסימה, שירתה כתצפיתנית באוגדת עזה ונלחמה בגבורה עם חבריה וחברותיה ליחידה במרצחי החמאס שנכנסו לבסיסם ביום שבת ולצערנו נפלה בקרב. אביב היתה לי כבת. צעירה שביקשה לשרת בתפקיד החשוב כל כך בהגנה על הבית והמשפחה. צעירה שסייעה לכולם והשפיעה רוח טובה על כל הסובבים אותה. המשפחה כואבת כל כך את מותה של אביב שלנו".
2 צפייה בגלריה
אביב חג'ג'
אביב חג'ג'
אביב חג'ג'
(צילום: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
ראש לשכת עורכי הדין במחוז הדרום, עו"ד אלעד דנוך, ציין, כי "אביב, בתו של חברנו, עו"ד פיני חג'ג' ואחותה של חברתנו , עו"ד אביה חג'ג', שירתה כתצפיתנית על גבול הרצועה, שירות שהיה מבחינתה לא פחות משליחות. היא האמינה, שבעבודתה שם במגדל היא תציל חיים וכך נהגה בכל שירותה הצבאי – להיות העיניים של המדינה על הגבול הדרומי שלנו. עד השבת האחרונה. אביב היתה נערה שמחה, חייכנית עם לב ענק. בהודעות האחרונות שלה ביקשה מאמה לקרוא תהילים לשלום החיילים במוצבים, תוך דאגה בלתי פוסקת למשפחה ולאזרחים בגזרה, כשהיא עצמה בתוך התופת".
עו"ד דנוך הוסיף וציין, כי "בסרטונים האחרונים רואים אותה במרכז עם החברות מרגיעה ומחבקת. ליבנו ומחשבותינו עם משפחת חג'ג' היקרה שאיבדה את היקר לה מכל. אין מילים שיוכלו לתאר את גודל הכאב שכולנו חשים ואת הבור הגדול שנפער לנו בנשמה נוכח האובדן הזה ונוכח האבידות הנוראיות שספגנו במתקפת הטרור האיומה הזו".
בתוך כך, הותרו לפרסום עד כה (יום חמישי) שמותיהם של ארבעה חיילים וחיילות נוספים, תושבי המועצה האזורית מרחבים, שנפלו בלחימה בעוטף עזה. טוראית אופיר דווידיאן (18) ממושב פטיש ששירתה ביחידת לוגיסטיקה בפיקוד העורף, רב"ט לביא בוחניק (20) ממושב פדויים, לוחם בגדוד 101 בחטיבת הצנחנים, סמלת נועה פרייס (20) ממבועים, ששירתה כבקרית איסוף יבשתי בגדוד 414 בחיל הגנת הגבולות וסמל נאור סיבוני (20) ממושב גילת, לוחם בגדוד 13 בחטיבת גולני.

2 צפייה בגלריה
יזכור יום הזיכרון
יזכור יום הזיכרון
יזכור יום הזיכרון
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

עם הנרצחים נימנה גם ניר מדמון (23), בן מושב פדויים, שיובא למנוחת עולמים היום אחר הצהריים בבית העלמין האזורי בפדויים. מדמון ז"ל נרצח בידי המחבלים בעת שבילה במסיבת הטבע ליד קיבוץ רעים.
"ליבנו נקרע עם משפחות החללים והנרצחים", נמסר מהמועצה האזורית מרחבים, "החיילים והחיילות פעלו בגבורה ונאבקו בחיות אדם. אנו מחבקים ומלווים את המשפחות והקהילה. יהי זכרם ברוך".