אבל כבד עם היוודע הבשורה הקשה: הלילה (יום ג') התבשרו בקיבוץ ניר יצחק, כי חבר הקיבוץ, ליאור רודאיף (61) נרצח בשביעי באוקטובר במתקפת הטרור הרצחנית של החמאס על הקיבוץ וכי גופתו נחטפה לרצועת עזה.
2 צפייה בגלריה
ליאור רודאיף ז"ל
ליאור רודאיף ז"ל
ליאור רודאיף ז"ל
(צילום: הרשת החברתית)

בהודעת הקיבוץ נמסר כי "ביתנו כואב ואבל עם קבלת הידיעה המרה על מותו של ליאור רודאיף. מחבקים ומשתתפים בצערה של יפה, הילדים וכל המשפחה המורחבת".
בהודעת מטה משפחות החטופים נמסר, כי "ליאור רודאיף היה איש של נתינה ולב ענק לכל סובביו. במשך 40 שנה התנדב כנהג אמבולנס באשכול. לכל מקום תמיד התנדב ראשון והושיט יד לכל. ארגנטינאי בנשמה, רוכב אופניים מושבע ומעריץ של שלמה ארצי. ליאור רודאיף ז"ל היה נשוי במשך 38 שנה לאשתו יפה והיה אבא לנעם, נדב, בר ובן וסבא לתומר, דגן ושי.

2 צפייה בגלריה
ליאור רודאיף ז"ל עם משפחתו
ליאור רודאיף ז"ל עם משפחתו
ליאור רודאיף ז"ל עם משפחתו
(צילום: באדיבות המשפחה)

הבוקר, עוד בטרם התבשרה על הירצחו של בעלה, שיתפה יפה, רעייתו של ליאור, בפוסט נרגש בפייסבוק את געגועיה לבעלה.
"שבעה חודשים", היא כתבה, "רוצה את ליאור בבית. חודש מורכב. אבא שלך תכף חוגג יום הולדת 89, דגן חוגג תכף 5 ושי כבר בת חודשיים. יום העצמאות המתקרב, זה החג שלך ושל טל ז"ל (כמה קשה לצרף את זה), סיורים, אישורים, הכנת שטח ובסוף זיקוקים מרהיבים. אפילו שבשנים האחרונות חשבת שצריך להפסיק בגלל כל הסיבות הנכונות וגם בגלל שקצת התעייפת.
"חסרות לנו האנרגיות שלך, חסרים לנו המפגשים המשפחתיים, כי שום דבר בלעדיך לא אותו דבר. חוסר הידיעה כל כך הרבה זמן, 214 יום, שבעה חודשים. לכל הדעות זה הרבה יותר מדי זמן ולאף אחד אין תשובות לתת. מדינת ישראל החזקה, המודיעין ה'מצוין', איפה אתם? איך זה ייתכן? איש אהוב שלי, תחזיק מעמד, אנחנו לא מאבדים תקווה לרגע ונמשיך להילחם עד שתחזור".
כאמור, הערב הותר לפרסום, כי ליאור רודאיף ז"ל נרצח באותה שבת שחורה של השביעי באוקטובר וכי גופתו נחטפה לרצועת עזה על ידי מחבלי החמאס.

קראו גם:

מתנועת צו 9 נמסר: "משתתפים בצערם הכבד של משפחת רודאיף על הבשורה הכואבת. במשך 214 יום קיווינו יחד עם כל בית ישראל לשחרורו של ליאור עם כל החטופים והחטופות. משפחתו של ליאור פעלה רבות במשך כל החודשים האחרונים לשחרורו מתוך תקווה ואמונה גדולה.
"יעל אחייניתו שותפה ומובילה מרכזית בפעילות תנועת צו 9. בשעה קשה זו, אנחנו מחזקים ומחבקים את המשפחה ומשתתפים באבלה הקשה מנשוא. נמשיך לפעול באחדות ובנחישות של העם כולו עד שכל החטופים כולם ישובו הביתה".