טרגדיה: חיים אטיאס, בן 65, בעלי חנות 'פיצה מחמצת' הוא ההרוג מדליפת הגז שאירעה אתמול (יום ה') במדרחוב קק"ל בבאר-שבע.
3 צפייה בגלריה
חיים אטיאס
חיים אטיאס
חיים אטיאס
(צילום: הרצל יוסף)
אטיאס, אב לשלושה, נולד בקזבלנקה והיה הבכור מבין 11 אחים ואחיות. משפחתו עלתה לישראל כשחיים היה בן 8 והתיישבה בבאר-שבע. בצעירותו למד בישיבת בני עקיבא בשכונה ד', אחר כך למד במרכז הרב בירושלים ובמקביל כסטודנט באוניברסיטה העברית. הוא החל את שירותו הצבאי בנח"ל וסיים בגולני.
אטיאס התגורר כשני עשורים עם בני משפחתו ליד לונדון, שם למד את התורה האנטרופוסופית על פי שטיינר, והפך להיות מאסטר בכיר בעצמו תוך שהוא מנהל כפר חוסים, מנחה סדנאות למבוגרים ומתמחה בהתפתחות החברתית. את אהבתו לאוכל ביטא בהקמתו של קייטרינג אורגני מצליח בלונדון.

3 צפייה בגלריה
חיים אטיאס
חיים אטיאס
חיים אטיאס
(צילום: הרצל יוסף)

לפני כ-8 שנים שב חיים אטיאס לארץ עם רצון עז להביא לכאן את בשורת התורה האנטרופוסופית ולהנגיש אותה בצורה פשוטה וזמינה לכל. כך נולד רעיון הפיצריה, ששילב את שני התחומים האהובים עליו: התשוקה לאוכל בריא והאנטרופוסופיה.
בראיון לכותב שורות אלה ב"ידיעות הנגב" במאי 2018, סיפר אטיאס על הולדת חנות הפיצה שפתח בשכונה ד' סמוך לאוניברסיטת בן גוריון, כשרבים מהסטודנטים פוקדים את המקום והתלהבו מהפיצה הטעימה והחדשנית שהביא לדרום: "אני מוצא שילוב בלעשות משהו שמפרנס אותי, אבל גם נותן לכל אדם שמקבל ממה שאני מציע, או שרוצה את מה שאני מציע, ומקבל את הטוב שאני יכול לתת".

קראו גם:

3 צפייה בגלריה
דליפת הגז בפיצריה
דליפת הגז בפיצריה
דליפת הגז בפיצריה
(צילום: מתנאל בושרי, דוברות כיבוי אש דרום)

בתחילת השנה החליט אטיאס לסגור את הפיצרייה בשכונה ד' ולפתוח אותה מחדש במדרחוב בעיר העתיקה, שם באופן טרגי מצא את מותו באירוע הקשה של דליפת הגז, כשהוא בשיא העשייה והפריחה.
"אדם מיוחד, דעתן וחכם, שאפשר תמיד היה ללמוד ממנו, זו אבידה גדולה למשפחה ולחבריו. יהי זכרו ברוך", אמרו אודותיו חבריו ומכריו.