אירוע חריג וטראגי התרחש הלילה (בין חמישי לשישי) בבאר שבע, כשמותו של אדם נקבע לאחר פיצוץ מסתורי ברחוב שטיינברג בעיר. צו איסור פרסום הוטל על פרטי החקירה.
1 צפייה בגלריה
זירת הפיצוץ בבאר שבע
זירת הפיצוץ בבאר שבע
זירת הפיצוץ בבאר שבע
(צילום: דוברות המשטרה)
מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 00:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב, על גבר שנפצע ברחוב שטיינברג בבאר שבע. חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו טיפול רפואי ולאחר נסיונות החייאה קבעו את מותו של גבר כבן 30".
חובש בכיר במד"א, אדיר ביתן, סיפר: "אני מתגורר בסמוך, מיד לאחר ששמעתי פיצוץ עז רצתי למקום, ראיתי גבר כבן 30 שוכב מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית קשה. הענקנו טיפול לו טיפול רפואי וביצענו פעולות מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
תושבת העיר שגרה בסמוך סיפרה ל'מיינט באר שבע' כי "הייתי ממש רגע לפני השינה, כשפיצוץ אדיר ממש הרעיד את הבית. זה כאילו שנפל כאן טיל. אמא שלי ואחותי, שכבר נרדמו, התעוררו מהפיצוץ בבהלה".
(צילום: דוברות המשטרה)
שוטרי תחנת באר שבע, חוקרי זירת עבירה (מז"פ) וחוקרי מעבדת חבלה אספו את הממצאים. בתום הערכת מצב שערך במקום סגן מפקד מרחב נגב, ניצב משנה אייל אזולאי, הוטלה החקירה על ימ"ר (יחידה מרכזית) נגב. "נפתחה חקירה לבירור הרקע ונסיבות האירוע", נמסר מהמשטרה.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב