מה בוער? לפני כשלושה חודשים נפגע הפארק המרכזי בשכונת סיגליות בבאר־שבע כתוצאה מירי רקטות מעזה. למקום נגרם נזק גדול כמו גם למתקני השעשועים שממוקמים בו.
1 צפייה בגלריה
הפארק בשכונת סיגליות
הפארק בשכונת סיגליות
הפארק בשכונת סיגליות
(צילום: הרצל יוסף)

היה זה בשעות הערב של ליל שישי כשההורים וילדיהם היו עסוקים בהכנות לשבת, ובדרך נס לא שהו בפארק רחב הידיים יותר מדי ילדים. מאז, הפארק מושבת עקב עבודות שמבוצעות במקום כדי לשדרג אותו ולחנוך אותו מחדש.
הפארק נחשב לריאה ירוקה בלב השכונה החדשה, ורבים מתושביו הלינו בשבועות האחרונים על כך שהעבודות במקום נמשכות זמן רב.
"היה אפשר לעשות יותר מאמץ כדי לסיים את העבודות, בטח בחודשי הקיץ כשהילדים נמצאים בחופשה", אומר השבוע תושב השכונה. "הפארק הוא מקום בילוי מרכזי של מאות משפחות בשכונה, אבל התחושה היא שהדברים מתנהלים בעצלתיים".

קראו גם:

באחרונה פרסמה עיריית באר־שבע בשיתוף החברה הכלכלית ונציגי שכונת סיגליות, הודעה לתושבים כדי לעדכן אותם "בהתקדמות העבודות בפארק". מההודעה ניתן ללמוד כי עד כה בוצעו עבודות לפינוי כל המתקנים בשני אתרים שנפגעו, הסרת עמודי הצללה, ועוד.
השבוע צפוי להיערך סיור עם נציגי חברת ההצללה, חברת המתקנים, בשיתוף אגף האחזקה, כדי לתאם את ביצוע העבודות בפארק. על פי התכנון, בסוף החודש הזה יותקנו מתקני המשחקים, אולם עדיין אין מועד מדויק לפתיחת הפארק ולהשקתו מחדש.
מעיריית באר־שבע נמסר: "העבודות לשיקום הפארק נמשכות. בשבועות הקרובים יותקנו במקום עמודים לסככות הצללה ולאחר מכן תחל הצבת מתקני המשחק החדשים. בתום הצבתם ולאחר קבלת האישורים הנדרשים, ייפתח הפארק מחדש. אנו מודים לתושבים על הסבלנות. יודגש שלרשות התושבים קיימים פארקים נוספים בשכונה. העירייה עומדת בקשר רציף עם תושבי השכונה ומעדכנת אותם כל העת בלו"ז לסיום העבודות".