מפגש אקראי בין צעירה לבין תושב באר-שבע, תוך שתיית משקה אלכוהולי בבר באזור הנגב, הסתיים באונס ומעשה סדום בצעירה. בשבוע שעבר הרשיע בית המשפט את הנאשם (28) בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום. גזר הדין יינתן במועד מאוחר יותר.
1 צפייה בגלריה
(ליווה אותה מהבר ואנס אותה. אילוסטרציה: shutterstock)
קראו עוד:
על פי כתב האישום שהוגש לבית המשפט המחוזי, הגיעה הצעירה באחד הימים בחודש אפריל 2018, לאחר השעה 2 לפנות בוקר, לאחד הברים באזור הנגב, שם היא פגשה בנאשם, תושב באר-שבע, שעל פי כתב האישום לא היתה לה כל היכרות מוקדמת עמו. הצעירה הגיעה אל הבר, שאת בעליו היא הכירה, לאחר ריב שהיה בינה לבין בן זוגה. הברמן במקום מזג לה משקה אלכוהולי ולאחר שהיא הרגישה כי היא שיכורה היא קמה ויצאה מהבר.
היא החלה ללכת לכיוון דירתו של בן זוגה, אך מעולם לא הגיעה אליה. על פי עדותה, מצאה עצמה מגיעה יחד עם האנס שליווה אותה ביציאתה מהבר, אל דירתו הסמוכה, שם הוא הציע לה כוס מים.
על פי כתב האישום המתוקן שהוגש נגדו במחצית חודש מרץ 2019, הנאשם כיבה את האור בדירתו, היכה את הצעירה בפניה, הפשיט אותה מבגדיה והדף אותה בכוח לעבר הספה ואנס אותה חרף תחנוניה שיחדול ממעשיו. רק לאחר שהגיע לסיפוקו המיני, כך נכתב בכתב האישום, הוא שיחרר אותה לדרכה לא לפני שהזהיר אותה כי אם תתלונן עליו במשטרה הוא ימצא אותה ויהרוג אותה.
בעדותה פירטה הצעירה את כל אשר חוותה באותן שעות בהן שהתה בביתו של הנאשם, שלדבריה הוא לא רק ביצע בה את עבירות המין המיוחסות לו, אלא גם היכה אותה ונהג כלפיה באלימות. "לאחר שעשה את מה שעשה", היא סיפרה בעדותה, "הוא הלך איתי כמה צעדים ואחרי זה אמר לי, שאם אגיד את זה למישהו, למשטרה או להורים שלי, הוא ימצא אותי ויהרוג אותי ואת כל המשפחה שלי". בחקירתה הנגדית בבית המשפט עמדה הצעירה על כך שבשום שלב היא לא הסכימה למעשים ושללה את הטענה שהוצגה לה, כי היא התלוננה במשטרה בשל כך שהתחרטה על מה שקרה ולא הרגישה נוח עם התנהגותה באותו לילה.
במענה לכתב האישום טען הנאשם, כי הוא מאשר את המפגש האקראי בינו לבין הצעירה וכי בהמשך לכך הם הגיעו לביתו בהסכמה, כך לטענתו, ומרצון חופשי, קיימו יחסי מין בהסכמה מלאה ולאחר מכן נפרדו לשלום. בחקירתו שב והכחיש כי הפעיל כל אלימות כלפי הצעירה או קיים איתה יחסי מין שלא בהסכמה.
בהכרעת הדין ציינה שופטת בית המשפט המחוזי בבאר-שבע, יעל רז-לוי, שישבה בראש הרכב השופטים, כי "לאחר שבחנתי את מכלול העדויות והראיות, משנתתי אמון מלא בעדות המתלוננת, בשים לב גם לעדויות המחזקות ותומכות בה ובדקותי את גרסת הנאשם כבלתי מהימנה, מצאתי כי אשמת הנאשם בכל העבירות המיוחסות לו בכתב האישום המתוקן הוכחה מעבר לכל ספק סביר כנדרש". שופטי ההרכב, גילת שלו ואהרון משניות הסכימו לקביעתה של השופטת רז-לוי והחליטו על הרשעתו של הנאשם בעבירות אינוס, מעשה סדום והדחה בחקירה. גזר הדין, כאמור, יינתן במועד מאוחר יותר.
כל העדכונים - חדשות באר שבע