אלמונים רצחו הערב (יום ה') נער בן 13 ופצעו שני נערים נוספים באירוע ירי לעבר רכבם בסמוך למחלף שרה בכביש 40. כתוצאה מהירי סטה הרכב לשולי הכביש והתהפך בתוך שטח עפר.
1 צפייה בגלריה
זירת הירי ליד מחלף שרה
זירת הירי ליד מחלף שרה
זירת הירי ליד מחלף שרה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

בשעה 20:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב נגב על רכב שהתהפך לצד הדרך בכביש 40 ליד מחלף שרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו בשטח טיפול רפואי לנוסעי הרכב, אולם נאלצו לקבוע את מותו של נער בן 13 שנורה למוות.
שני נוסעים נוספים, קטינים, שהיו ברכב פונו במצב קשה ובינוני למרכז הרפואי סורוקה, על פי גורמי הרפואה. בהמשך התקבל דיווח על פצוע ירי נוסף, בגיר, שהיה ברכב והגיע עצמאית לבית החולים לקבלת טיפול רפואי כשהוא במצב קל, על פי גורמי הרפואה.
החובשים של מד"א, וליד גרגאוי ואמיר סולב, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב שהתהפך לצד הדרך, פצוע אחד היה מחוסר הכרה וסבל מפציעות חודרות קשות בגופו. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אך למרבה הצער הפציעה שלו הייתה קריטית ונאלצנו לקבוע את מותו.
"פצוע נוסף שהיה ברכב נפגע אף הוא מפציעות חודרות בגופו ופונה לבי"ח כשמצבו בינוני, הפצוע השלישי נפגע מהתהפכות הרכב ופונה לבי"ח כשמצבו בינוני ויציב".
כלל הנפגעים באירוע הירי הם תושבי פזורת אלעאסם וההערכה היא כי מדובר בסכסוך על רקע פלילי.
עם קבלת הדיווח על האירוע כוחות משטרה גדולים של המחוז הדרומי ומז"פ הגיעו לזירה ואספו ראיות וממצאים וביצעו פעולות נוספות על מנת לאתר חשודים.

קראו גם:

מפקד מרחב הנגב, תנ"צ אפי שימן, קיים הערכת מצב בזירה, במהלכה הנחה על פעולות חקירה מיידיות לאיתור חשודים מעורבים, ובהתאם להחלטת מפקד מחוז הדרום ניצב אמיר כהן, החקירה הוטלה על היחידה המרכזית של מרחב הנגב.