אזהרת מזג אוויר קיצוני: מי שמחבב את חוסר היציבות של האביב, זה ללא ספק השבוע עבורו. לכל השאר, כדאי לעקוב היטב אחר התחזית, כי תוכניות החג שלכם עשויות להשתנות בהתאם.
1 צפייה בגלריה
מזג אוויר חם במיוחד
מזג אוויר חם במיוחד
מזג אוויר חם במיוחד
(צילום המחשה: Shutterstock)

זה מתחיל רגוע: היום (א') יהיה יום נעים יחסית עם 26 מעלות בשיא, בהיר עד מעונן חלקית. אבל שימו לב, זה יהיה ככל הנראה היום הכי נעים של השבוע.
מיום שני ואילך הטמפרטורות מתחילות לטפס: מחר זה כבר 29 מעלות, בהיר וחם מהרגיל לעונה. בשעות הערב של ליל הסדר צפוי להיות נעים עם סביבות 20 מעלות ולחות של 58 אחוז.
ביום שלישי מד החום מזנק שוב לטמפרטורה מקסימלית של 35 מעלות, ותנאים שמתחילים להיות שרביים באופן ברור.
אבל שימו לב לאזהרה הבאה: בימים רביעי וחמישי, ימי חול המועד שבהם רבים יוצאים לטייל עם הילדים - צפוי שיאו של השרב בנגב, שישבור את רף ה-40 מעלות. ביום רביעי טמפרטורת השיא צפויה להיות 40 מעלות, ובחמישי אף 41 מעלות. תנאי מזג אוויר שרבי קיצוני במיוחד צפויים באזור.
אלו אינן בשורות טובות למי שמתכנן טיולים בחוץ, אז אם החלטתם לא לוותר - ודאו שיש ברשותכם כמות גדולה של מים לכולם. מזג האוויר השרבי, עם תנאי לחות שיגיעו ל-5-10 אחוז, עלול לגרום להתייבשות מהירה מאוד בשטח.

קראו גם:

מתי השרב הזה יישבר? ביום שישי צפויה ירידה קלה בטמפרטורות אך עדיין יהיה יום חם מאוד עם סביבות 37 מעלות בשיא. בשבת תהיה ירידה של עוד כמה מעלות, ובימים של פתיחת השבוע ההבא אנחנו אמורים לראות טמפרטורות שינועו בין 31-33 מעלות, וזה אכן מה שצפוי לנו בחג השני של פסח.