התפתחות בפרשת גזר הדין, שהוטל לפני כשלושה שבועות על אריה שיף, תושב ערד, שהורשע בעבירה של המתה בקלות דעת, לאחר שירה למוות בתושב הפזורה הבדואית, מוחמד אלאטראש, לאחר שניסה לגנוב את רכבו.
1 צפייה בגלריה
אריה שיף
אריה שיף
אריה שיף
(צילום: הרצל יוסף)
כזכור, לפני כשלושה שבועות, גזר בית המשפט המחוזי בבאר-שבע על אריה שיף עונש של תשעה חודשי מאסר לריצוי בעבודות שירות, אותו אמור היה שיף להתחיל לרצות היום (רביעי).
קראו גם >>
אך מתברר שעוד שלשום הגישה הפרקליטות לבית המשפט בקשה לעיכוב גזר הדין בטענה, כי למרות פרק הזמן שחלף מאז מתן גזר הדין, הפרקליטות טרם גיבשה את עמדתה בנוגע להגשת ערעור על החלטת בית המשפט. היום כבר התייצב אריה שיף להתחלת ריצוי עונשו בכלבייה העירונית בערד.
על פי הבקשה שהוגשה על ידי באי כוח הפרקליטות, עורכי הדין ציון קינן ויריב צרי, עולה כי הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על עיכוב ביצוע רכיב המאסר עד ל-24 בדצמבר וזאת על מנת לאפשר לה להגיש את ערעורה בטרם יתחיל אריה שיף לרצות את עונשו.
מחר אמורה נשיאת בית המשפט המחוזי בבאר-שבע, השופטת רויטל יפה-כ"ץ, לדון בבקשת הפרקליטות.
בתגובה לצעדה זה של הפרקליטות הודיעו עורכי הדין ששי גז ועידן שני, סנגוריו של שיף, כי "ההגנה מתנגדת בתוקף לעיכוב ביצוע עבודות השירות. לא בכדי המאשימה לא עתרה לעיכוב ביצוע עונש המאסר במועד מתן גזר הדין, שכן ברור לכל כי מדובר בענישה אשר הולמת את הסדר הטיעון אליו הגיעו הצדדים.
"טוב תעשה המאשימה אם תשקול שוב את עמדתה וככל שהדבר יידרש נבקש לקבוע דיון בפני המותב הנכבד".
לכל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב