בית המשפט המחוזי בבאר שבע התיר הבוקר (חמישי) לפרסם את גזר דינו של תושב אזור הדרום (71) אשר הורשע על פי הודאתו בעבירות מין חמורות, שיוחסו לו בכתב האישום המתוקן שלא במסגרת הסדר טיעון לעונש, כלפי הצעירה בבנותיו, ילידת 2002.
1 צפייה בגלריה
מין תמורת אלפי שקלים
מין תמורת אלפי שקלים
מעשים חמורים
(צילום: shutterstock)
מעובדות החלק הכללי שבכתב האישום המתוקן, בהן הודה, עולה, כי האיש ניהל בעבר מערכת זוגית, ולו ולבת זוגו שני ילדים משותפים, ביניהם הקטינה, ילידת שנת 2002, אשר התגוררה בבית אמה יחד עם אחיה, בעוד הנאשם התגורר בביתו שלו, בנפרד מהם.
קראו גם:
בין השנים 2014 ועד למועד מעצרו, ה- 3.12.19, ביצע הנאשם בבתו הקטינה מעשים מיניים, ללא הסכמתה, במספר רב של הזדמנויות, במקומות שונים ובתדירות שהחלה בפעם בשבוע והגיעה לשלוש פעמים בשבוע.
במסגרת תסקיר שירות המבחן בעניינו הודה הנאשם בעבירות שיוחסו לו בכתב האישום, אך התקשה לבחון ולהסביר את המניעים שהובילו אותו לביצוען.
בשבוע שעבר גזרו שלושת השופטים סגן הנשיאה אריאל ואגו, השופט אלון אינפלד והשופט אריאל חזק על הנאשם 13 שנות מאסר, וחייבו אותו בתשלום פיצוי למתלוננת בסך 125,000 שקלים, שישולם תוך חצי שנה מיום מתן גזר הדין.
בית המשפט ציין כי הפגיעות שפגע הנאשם והנזקים שגרם, ישאירו צלקות לאורך כל חייה של הנערה הצעירה, בתו. על כן, ובהתאם לפסיקת בית המשפט העליון, נקבע מתחם ענישה הנע בין עונש חמור מאוד לעונש חמור עוד יותר, כמפורט בגזר הדין.
הוזכר גם כי מצבו הבריאותי של הנאשם הוא בעל משקל משמעותי ביותר, שכן לקה בשבץ מוחי, אינו מתפקד כתמול שלשום, והוא נדרש לעזרה בביצוע פעולות יומיומיות בכלא, וכי נאשם שמצבו הבריאותי מוגבל, מתקשה הרבה יותר, בעת ריצוי עונש מאסר מאחורי סורג ובריח.
לעדכונים - חדשות באר שבע