4 צפייה בגלריה
טל ועופרי לייבל
טל ועופרי לייבל
רוקנרול קצת אחר. עופרי וטל לייבל
(צילומים: פרטי, עידן אסלן)

המוזיקה חיברה ביניהם

טל ועופרי לייבל
• גיל: טל (32) ועופרי (30), הורים ליולי (4) ובן (2).
• מגורים: באר־שבע.
• עיסוק: טל מוזיקאי ועופרי מטפלת רגשית בעזרת כלבים.
איך הכרתם?
"הכרנו לפני קצת יותר מעשור. עופרי הייתה זמרת צעירה וראיתי אותה באיזו הופעה. בסוף ההופעה ניגשתי אליה ואמרתי לה שאם היא מחפשת גיטריסט אמיתי שתדבר איתי, ומאז הכול שייך להיסטוריה. התחלנו להופיע ולהקליט ביחד, ותוך כדי העשייה והעבודה במוזיקה גם התאהבנו".
מתי התקיימה החתונה ומה אתם זוכרים ממנה?
"החתונה הייתה במאי 2016, אנחנו זוכרים במיוחד מהחתונה את התחושה שהייתה לנו בלב, היינו מוקפים בהמון אנשים שאנחנו אוהבים ושאוהבים אותנו המון, והיה לנו ממש כיף ומרגש".
אילו מחוות אתם עושים ליום האהבה?
"אנחנו ממש משתדלים שלא לחגוג חגים ומועדים ביום עצמו. אנחנו באמת משתדלים לחגוג את יום האהבה כל יום, אנחנו אומרים תודה על מה שיש לנו כל בוקר וכל לילה לפני שהולכים לישון, ומשתדלים להראות אחד לשני אהבה כמה שיותר בלי הפסקה".
עד כמה השתנו החיים שלכם מתקופת החתונה ועד היום?
"החיים שלנו השתנו מאוד מאז שהתחתנו, בעיקר בגלל הילדים. הילדים משנים את כל החיים, וטוב שכך. יש לנו שני ייצורים בעולם שאנחנו אחראים עליהם, וזה מדהים להיות הורים. הייתה לנו תקופה יפה כשהיינו צעירים ועשינו המון רוקנרול, ועכשיו הרוקנרול הוא קצת אחרת, אבל זה עדיין רוקנרול", לייבל מסכם בגאווה.
קראו גם:

4 צפייה בגלריה
מינה ויוסי חדד
מינה ויוסי חדד
מינה ויוסי חדד
(פרטי)

החיים הטובים

מינה קלמן־חדד ויוסי חדד
• גיל: מינה (63) ויוסי (68).
• מגורים: באר־שבע.
• עיסוק: מינה עורכת דין עצמאית לענייני משפחה, צוואות ירושות, מקרקעין וייפוי כוח מתמשך, ויוסי כלכלן במקצועו, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במינהל עסקים. תפקידו האחרון היה החשב של המגזר הבדואי, עובד מדינה כל חייו.
איך הכרתם?
"הכרנו בשנת 1979, הייתי מורה חיילת בנתיבות. החיילת הראשונה שעסקה בקידום נוער מטעם אגף הנוער, ויוסי בעלי היה תושב נתיבות, סטודנט שלמד באוניברסיטה בן גוריון. בין יתר עיסוקיי הייתי מארגנת הרצאות בליל שבת בנתיבות. לא היה מה לעשות באותה תקופה, והפעלת המתנ"ס בליל שבת הייתה הפעילות היחידה ביישוב שמנה פחות מ־5,000 תושבים. החבר'ה היו מטיילים לאורך רחוב ירושלים ליד המתנ"ס, ואני הייתי מכניסה אותם להרצאות שארגנתי, וכך הכרתי את בעלי יוסי".
מתי התקיימה החתונה ומה אתם זוכרים ממנה?
"התחתנו ב־19.8.1982 במושב בית הגדי ליד נתיבות. החתונה הייתה תחת כיפת השמיים. הייתה לי 'שריטה' ולא רציתי חתונה באולם למרות שכולם רצו חתונה באולם בזמנו, ולכן המשפחה של בעלי בישלה את רוב האוכל למעל 350 איש שרקדו כל הלילה עד הבוקר. החיילות שלי גם טיפלו באורחים. הייתי מנהלת יחידה לקידום נוער כבר באותה תקופה. ביום החתונה קנינו בגדים. פשטות של פעם. אני זוכרת שכאבו לי הרגליים, ולכן רוב החתונה הייתי יחפה, המון שמחה ואושר, בהחלט חוויות שזכורות היום לטובה".
אילו מחוות אתם עושים ליום האהבה?
"אין היום הרבה מחוות ליום האהבה. תמיד היינו זוג קצת שונה, כל אחד מאיתנו מאוד עצמאי, בעל דעות משלו, נשארנו גם אז וגם היום מאוד עצמאיים. אנחנו מדברים המון על נושאים ברומו של עולם, ויש לנו את הביחד שלנו יום יום".
עד כמה השתנו החיים שלכם מתקופת החתונה ועד היום?
"שונים מאוד. יש לנו שני ילדים מדהימים, ריקי בת 31, עורכת דין מוצלחת בפרקליטות שנשואה לדדה, עורך דין מבריק גם הוא. שניהם מהתיכון ביחד ולמדו באוניברסיטה העברית וסיימו כמצטיינים בשני תארים. יש להם שני ילדים מדהימים, שני הנכדים שלנו, עומר עוד מעט בן ארבע, ועדן עוד מעט בת שנה. זאת שמחה אמיתית. יש לנו בן מהמם, נתנאל בן ה־24, את שמו העניקה לו הבת ריקי. כי אלוקים נתן לה אח בהיותה כמעט בת שמונה. הוא עתודאי, מהנדס חשמל מאוניברסיטת בן גוריון ומשרת בחיל האוויר בקריה בתפקיד רציני ועומד לצאת לקצונה. הוא גם שחמטאי מעולה. אז מעל הכול יש לנו את הילדים שכל אם ואב חולמים עליהם, החיים שונים מאוד ולטובה".


4 צפייה בגלריה
אהוד וקרן כחילה
אהוד וקרן כחילה
אהוד וקרן כחילה. בחתונה שר לה "עד סוף העולם"
(פרטי)

באושר ועושר עד עצם היום הזה

אהוד וקרן כחילה
• גיל: אהוד (54), קרן (50)
• מגורים: באר־שבע.
• עיסוק: אהוד שחקן עבר ומאמן כדורגל, קרן מנהלת מחלקת תרבות במועצה המקומית בני שמעון.
איך הכרתם?
"הכרתי את אשתי כאשר באתי לשחק בבאר־שבע וקרן עשתה את פרויקט הגמר של התואר שלה - סרט מלחמה על הפועל באר־שבע. לאחר שבוע מינה אותי המאמן אליהו עופר לקפטן הקבוצה, ואז הפכתי להיות שחקן ראשי אצלה בסרט. ככה הכרנו, והיה לסרט הזה סוף מדהים כשהתחתנו ואנחנו חיים באושר ובאושר עד עצם היום הזה", מספר כחילה בגאווה.
מתי התקיימה החתונה ומה אתם זוכרים ממנה?
"החתונה הייתה במלון 'סיטי טאוור' בתל־אביב בתאריך 2.4.2003. בחתונה שרתי לקרן את השיר 'עד סוף העולם', אז היה לי קול יפה, ואני ממשיך לשיר לה את השיר הזה כל יום נישואים, שתדע שזה עד סוף העולם".
אילו מחוות אתם עושים ליום האהבה?
"קודם כל אני מפנק בפרחים ומתנות, ואנחנו משתדלים לחגוג בחו"ל, אבל אם לא אני מבשל מצוין, אז אני אוהב להפתיע אותה כל פעם בארוחה מיוחדת ויין משובח".

4 צפייה בגלריה
שלומי ולבנה אלקיים
שלומי ולבנה אלקיים
שלומי ולבנה אלקיים
(פרטי)

שם המשחק: ליהנות

שלומי ולבנה אלקיים
• גיל: שלומי (46), לבנה (45).
• מגורים: מושב ברוש.
• עיסוק: שלומי בעלים של חנות "עידן 2000" ולבנה שיננית במספר מרפאות שיניים.
מתי הכרתם?
"הכרנו בשנת 1998 בפורום, הכי נדוש כזה, דרך זוג חברים. היא הייתה אז סטודנטית ב'הדסה', לא הכירה את הפורום כל כך למרות שהיא היתה תושבת באר־שבע בזמנו. אז הכרנו במסיבה, לקחתי ממנה טלפון והיינו בקשר, ואחרי שנה וחצי בערך כרעתי ברך. היא טסה עם חברה לחו"ל, ארגנתי חברים, שלטים, וממש חצי שנה אחר כך היינו כבר מתחת לחופה".
מתי התקיימה החתונה ומה אתם זוכרים ממנה?
"החתונה הייתה ב־17.7.2000. זו הייתה חתונה גדולה יחסית, אז לא נתקלנו בחתונות כאלה גדולות. התחתנו ב'משמר הנגב' ואז בזמנו הייתה את הבריכה בלי גדר. התחתנו גם צעירים, אני הייתי בן 25 והיא 24, אני אדם שמכיר הרבה אנשים, והחתונה הייתה אמורה להימשך הרבה זמן, פשוט מאוד בשעה 00:30-1:00 זרקו אותנו למים וככה החתונה הסתיימה. גם כשאני רואה את התמונות עכשיו, היינו מכוערים והזמן עשה לנו טוב (צוחק)".
עד כמה השתנו החיים שלכם מתקופת החתונה ועד היום?
"החיים שונים מאוד. יש שוני בהתנהלות. אם בשנים הראשונות אתה רב על כל דבר, מעין ריבים של תחילת קשר, היום זה שונה. אמנם יש ריבים אבל הם בתכיפות יותר נמוכה באופן משמעותי. אנחנו כבר 24 שנים ביחד, למדנו להכיר אחד את השנייה ומה כל אחד אוהב וצריך ואיך לנהל זוגיות. אנחנו די מבוגרים, אבל אנחנו גם צעירים. לפני חודש בערך עשינו טיול לברזיל ולקולומביה, במהלך הטיול שלנו נפגשנו עם צעירים אחרי צבא ולא פגשנו בכלל מבוגרים ובגילאים שלנו. הרבה ממה שמחזיק אותנו, בטח היום כשאתה רואה הרבה זוגות שמוותרים, זאת הרוח הצעירה שלנו, אנחנו די מבלים ונהנים. יש לנו ילד שהשתחרר מהצבא לפני שבוע, והצעירים בטיול לא האמינו שיש לנו ילדים בגיל כזה. אז זאת השיטה: ליהנות מהחיים".
אילו מחוות אתם עושים ליום האהבה?
"בקטע הזה אנחנו די ספונטניים, אין לנו משהו שאנחנו מתכננים. במקרה הזה אנחנו נוסעים לסופ"ש בבית מלון בתל־אביב, אבל ספונטניות זה שם המשחק. בדרך כלל בתי מלון וטיסות. כשהייתה קורונה, אז הזמנו את החבר'ה אלינו הביתה והבאנו שף. מנסים כל הזמן לגוון, זה הכי חשוב".