טרגדיה גדולה: מקס חיים אמר ז"ל (49), חובש בכיר ונהג אמבולנס מתנדב בתחנת מד"א בנתיבות, נפטר הלילה כשהוא מותיר אחריו אישה, ארבעה ילדים ונכד.
1 צפייה בגלריה
מקס חיים אמר
מקס חיים אמר
מקס חיים אמר
(צילום: דוברות מד"א)
אמר ז"ל, תושב נתיבות, עבד כמורה ומחנך בבית ספר יסודי בעיר. החל את דרכו בארגון בשנת 2002, כחובש רפואת חירום ונהג אמבולנס ובהמשך כחובש בכיר ומדריך עזרה ראשונה.
במהלך שנותיו הרבות במגן דוד אדום סייע אמר ז"ל לאלפי חולים, פצועים ונשים הרות שכרעו ללדת.
חובש בכיר מאיר אלמליח, אחראי תחנת מד"א בנתיבות וחברו הקרוב: "הכרתי את מקס לפני שנים כשעבר להתגורר בנתיבות, הוא היה איש חינוך ומחנך מוערך בביה"ס יסודי בעיר. איש אשכולות, נעים הליכות, מקסים וחייכן. מתנדב פעיל שתרם שעות רבות עבור תושבי נתיבות וסייע רבות בתחנה במשמרות ובאבטחת אירועים.
"מאז ראש השנה כשחלה ונאבק בנגיף הקורונה היינו בקשר יום יומי ודיברנו ממש עד הרגע בו הוא הורדם. אני נפרד ממנו היום בצער גדול, חסרונו בתחנה מורגש אצל כולנו".
קראו גם:
חובש רפואת חירום במד"א נחשון מלקר, לשעבר אחראי תחנת מד"א בירוחם בה התחיל מקס להתנדב: "מקס החל את דרכו בארגון בתחנת ירוחם. הוא עשה כאן את הקורס שהיה מיועד לקהילה החרדית וכך הכיר את הארגון. הוא היה המתנדב פעיל מאוד שאהב לעזור ונרתם לכל משימה בצורה מקצועי ויסודית, אין מספיק מילים טובות כדי לתאר אותו. יהי זכרי ברוך".
שמעון אלקובי, מנהל מרחב נגב במד"א: "פטירתו של מקס הוא אבדה קשה וכואבת למרחב נגב, הוא היה מתנדב מסור, נלהב ומקצועי שכבר חסר לכולנו. מקס נאבק במחלת הקורונה תקופה ממושכת ואנו מבקשים לחזק את ידיי משפחתו ולהביע צער רב על האובדן הקשה".
אלי בין, מנכ"ל מד"א: "מגן דוד אדום משתתף בצער משפחת אמר. מקס ז"ל היה דמות ותיקה ומשמעותית בתחנות ירוחם ונתיבות שם התנדב. ארגון מד"א נמדד בהון האנושי והלילה איבדנו איש אשכולות מיוחד. יהי זכרו ברוך".
פורסם לראשונה: 21:03, 27.10.20