פרקליטות מחוז דרום הגישה היום (רביעי) לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד קרם אבו גויידר, בן 28 מהפזורה הבדואית בנגב, המייחס לו ארבעה אישומים בגין ביצוע עבירות של מעשה מגונה, סחיטה באיומים, הטרדה מינית ופרסום והצגת תועבה.
על פי עובדות כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד חיימנות חנה מוצ'ה, במספר הזדמנויות, יצר קשר בדרכים שונות עם קטינים בגילאי 15-13, שלא הייתה לו היכרות קודמת עמם, התחזה בין היתר לנערה והתכתב איתם ב"ווטסאפ" התכתבויות בעלות אופי מיני. בהמשך, סחט אותם כדי להניעם להיפגש עמו או לשלוח לו תמונות נוספות ואיים לפרסם את התמונות וההתכתבויות ברשתות החברתיות. כמו כן, החזיק הנאשם בתוך מכשיר הטלפון הנייד שלו, עשרות פרסומי תועבה של קטינים בגילאים שונים ושלח אותם לאחרים.
1 צפייה בגלריה
ווטסאפ שכונתי
ווטסאפ שכונתי
איים לפרסם את ההתכתבות בטיקטוק ובאינסטגרם
(צילום המחשה: שאטרסטוק)
קראו גם:
על פי האישום הראשון, יצר הנאשם דמות פיקטיבית של נערה בת 15. במהלך ההתכתבות ב"ווטסאפ", ביקש לשלוח לו תמונות בעלות אופי מיני, הנחה איך לצלם את התמונות ושאל שאלות אינטימיות. כאשר סירב הנער שמולו וניתק קשר, איים עליו אבו גויידר שאם לא ישלח לו תמונות, יפיץ את תמונותיו ברשתות החברתיות. עקב כך העביר לו הנער תמונות אינטימיות.
באירוע אחר, פנה אבו גויידר באמצעות ה"ווטסאפ" לנער בן 15, כשהוא מציג עצמו בכזב כמדריך בכפר הנוער ושלח לו מספר רב של הודעות בעלות תוכן מיני. במהלך התכתבויות, ביקש לשמור את תוכנן של ההתכתבויות בסוד, אמר לו שהוא רוצה להביא לו מתנות- אייפון ושעון, והוא רוצה לפגוש אותו על מנת למסור לו אותם. כאשר המתלונן הביע חששו, אמר לו אבו גויידר כי יש לו כוונה טהורה כלפיו והמשיך לדרוש ממנו להיפגש. המתלונן לא נענה לדרישותיו של הנאשם, אז איים עליו, שלח לו סרטון וידאו ובו צילום ההתכתבויות בינהם, וכן שלח לו הודעות קוליות של איומים. בהמשך, נפגשו השניים, כאשר גם בפגישה איים כי יפרסם את הסרטון בטיקטוק ובאינסטגרם.
בנוסף, פנה אבו גויידר לנער בן 14, הציג את עצמו כתלמיד כיתה ה' ושלח לו מספר רב של הודעות בעלות אופי מינית.
הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר ציינה הפרקליטות, כי "העבירות שביצע המשיב עפ"י טיבן והיקפן, כמו גם התנהלותו בחקירה, מלמדים על היותו מונע מדחפים מיניים, חסר יכולת לשלוט בדחפיו, מסוכן לציבור בכלל ובפרט לקטינים".
הנאשם הכחיש בחקירותיו כל קשר למעשים המפורטים בכתב האישום נגדו. באשר למכשיר הטלפון שנתפס ברשותו בעת מעצרו, טען הנאשם בחקירתו כי המכשיר אינו שייך לו למרות שתמונותיו נמצאו באותו מכשיר. בהמשך חקירתו הוא בחר מול חלק מהשאלות לשמור על זכות השתיקה.
כל העדכונים - חדשות באר שבע והנגב