אירוע בחירות שערך סניף הליכוד בערד בקניון המקומי ביום שני האחרון (11.9) התפתח לאלימות שכלל גם התערבות משטרתית. זאת לאחר שבמקום התרחש עימות בין פעילי הסניף לבין מפגינים נגד הרפורמה המשפטית.
2 צפייה בגלריה
מהומות בהפגנה בערד
מהומות בהפגנה בערד
מהומות בהפגנה בערד
(צילום: הרצל יוסף)
האירוע החמור שהתפתח למהומה שכללה גם עוברים ושבים מבוהלים, התרחש במסגרת אירוע הבחירות של הליכוד שנערך בקניון ערד.
מאז החלו המחאות נגד הרפורמה המשפטית מקיימים תושבי ערד מדי שבוע מחאה עם דגלים ודורשים את ביטולה. כאשר גילו שבקניון נערך אירוע של הליכוד בהשתתפות חברי כנסת, הם התייצבו עם שלטים, ומחו נגד מדיניות הממשלה. עד מהרה המחאה הפכה לזירת אלימות פיזית בין הצדדים ולקללות וגידופים.כוחות משטרה הוזעקו למקום אולם התקשו להשליט סדר.

2 צפייה בגלריה
מהומות בהפגנה בערד
מהומות בהפגנה בערד
מהומות בהפגנה בערד
(צילום: הרצל יוסף)

קראו גם:

"היה בלגן גדול כשגם עוברים ושבים הצטרפו לעימותים" סיפר עד ראייה ל"מיינט באר-שבע והנגב", והוסיף: "עמדתי הרחק מהמהומה כי חששתי מאוד, היו שם מכות ודחיפות, אני מבין למה לא עשו את אירוע הבחירות בתוך מקום סגור".
צפו בתיעוד מהאירוע והמהומות >>>
מהומה בהפגנה נגד הרפורמה המשפטית בערד
(צילום: הרצל יוסף)

אלידור כהן, הממוקם במקום השני ברשימת הליכוד בערד, מסר בתגובה: "המפגינים באו למחות נגד חברי הכנסת של הליכוד והגיעו במטרה לפוצץ את האירוע".
ורד אורגיל, פעילה מרכזית בערד נגד הרפורמה, מסרה בתגובה:"אנחנו לא באים בצורה של להפגין כוחנות, מי שנפגע מכל האירוע, נחבל פיזית, אלו ארבע מפגינות מבוגרות. אנחנו נגד אלימות, מאחלים הצלחה לכולם כי זו המדינה שלנו והעיר שלנו".