הקטל בכבישים: שלושה בני אדם, תושבי הנגב, נהרגו אמש (שני) בתאונת דרכים בה היו מעורבים ארבעה כלי רכב בכביש 6, בין מחלף קריית גת למחלף מאחז, צפונית לבית קמה.
1 צפייה בגלריה
פארס נסאסרה (מימין), ג'יהאד נסאסרה (משמאל)
פארס נסאסרה (מימין), ג'יהאד נסאסרה (משמאל)
פארס נסאסרה (מימין), ג'יהאד נסאסרה (משמאל)
(צילומים: מתוך הרשת החברתית, שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
שניים מההרוגים, ג'יהאד (21) ופארס נסאסרה (19), קרובי משפחה מכסייפה, נלכדו באחד מכלי הרכב שעלה באש. כמוכן נקבע מותו של אדם נוסף, אבי טדגי בן 60 מנתיבות. באותה תאונה נפצעו שני בני אדם באורח בינוני ושניים נוספים באורח קל והם פונו על ידי צוותי מד"א לבית החולים "סורוקה".
הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א במרחב לכיש אמש, סמוך לשעה 21:21. פראמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה קבעו את מותם של שני הלכודים ברכב שעלה באש ואת מותו של ההרוג הנוסף וארבעת הפצועים הנוספים פונו, כאמור, באמבולנסים של מד"א לבית החולים "סורוקה".

זירת התאונה בכביש 6

קראו גם:

"מדובר בזירת תאונה מורכבת וקשה", סיפר חובש רפואת חירום במד"א, שעיה כץ, "שנפרסה לאורך של כ- 150 מטר. תחילה ראינו שלושה רכבים עומדים במרכז הכביש עם פגיעות פח קשות מאוד. גבר כבן 50 נלכד באחד מהרכבים כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות ביצענו בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו.
ברכב השני נפצעו שני גברים כבני 25 באורח בינוני וברכב השלישי, שני נוסעים נפגעו באורח קל. הענקנו להם טיפול רפואי והם פונו לבית החולים 'סורוקה'. במרחק של כ- 150 מטר דרומית אלינו היתה שריפה גדולה בשול הכביש. המשכנו למקום השריפה וראינו רכב שעולה באש בתוך צמחיה שנשרפה גם היא. כוחות הכיבוי פעלו במקום על מנת לכבות את האש וכאשר ניתן היה להתקרב זיהינו שני נפגעים מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותם".
בוחני תאונות דרכים של המשטרה הגיעו לזירת התאונה ופתחו בחקירת נסיבותיה.