קצינת צה"ל, סגן מישל פרשט בת 23 מבאר שבע, קצינת תכנון, פיקוח וייצור בטייסת תחזוקה בבסיס חיל האוויר תל נוף - היא ההרוגה השנייה בתאונה שאירעה אתמול סמוך לבסיס. כך הותר הערב (שלישי) לפרסום. בתאונה נהרגה גם אודליה טייץ רודריגז, אם לארבעה מרחובות. אודליה, אשת חינוך במקצועה, נפצעה אנושות בתאונה, וכעבור זמן קצת נקבע מותה בבית חולים.
4 צפייה בגלריה
פרשט ז"ל. "אבידה גדולה"
פרשט ז"ל. "אבידה גדולה"
פרשט ז"ל. "אבידה גדולה"
(צילום: המכללה הטכנולוגית באר שבע)
חבריה לכיתה של פרשט ז"ל ספדו לה: "הלב כואב, הראש לא מצליח להבין ולעכל את מה שקרה. בתור חבר לכיתה היית דוגמה ומופת, דחפת את כולנו קדימה לאמרת שאף פעם לא הצלחנו לעבור אותך בציון של המבחן. נשארת תמיד צנועה ובן אדם שכיף להיות בחברתו. לא מצליח לעכל שאני כותב עלייך הספד. תודה על הכל מישל".

4 צפייה בגלריה
סגן מישל פרשט ז"ל
סגן מישל פרשט ז"ל
סגן מישל פרשט ז"ל
(צילום: המכללה הטכנולוגית באר שבע)

קראו גם >>>>

4 צפייה בגלריה
אודליה טייץ רודריגז
אודליה טייץ רודריגז
אודליה טייץ רודריגז
(צילום: באדיבות המשפחה, מתוך ynet)

ליבי שולמן, חברתה הקרובה כתבה: "הכרנו בכיתה ט׳ ומההתחלה היא הייתה הילדה הכי שקטה וצנועה בכיתה. היא הצטיינה בכל דבר שהיא נגעה בו. היא דחפה את כולם להיות הכי טובים. כולנו התגייסנו והיא בחרה במסלול העתודה. היא רק סיימה את התואר ונכנס לתפקיד בתל נוף. היא התחילה לפרוח. עקבנו לראות איך היא מצליחה ומתקדמת, זו אבידה נוראית לכולנו. איך הבחורה הכי מקסימה נלקחה. היא הייתה אמורה לטרוף את העולם".

4 צפייה בגלריה
התאונה הקטלנית
התאונה הקטלנית
התאונה הקטלנית
(צילום: דוברות מד"א)

מישל למדה בבית הספר הטכני של חיל האוויר בבאר שבע, ולהלוויתה הגיעו תלמידים רבים שלמדו איתה. "אלוהים לוקח את הטובים, היא באמת מהאנשים הטובים, ממש מודל לחיקוי", אמר מי שהיה רכז השכבה בבית הספר התיכון בו למדה.
כתבנו יעקב לוי מוסיף כי מישל פרשט ז"ל למדה בבית הספר היסודי "מצפה" בשכונה ו' החדשה בבאר-שבע והשלימה את לימודיה באוניברסיטת בן גוריון בנגב.
סטודנטים שהכירו את מישל מספסל הלימודים באוניברסיטה סיפרו היא היתה תלמידה מצטיינת וצנועה. חברה לספסל הלימודים סיפרה " מישל היתה תלמידה חרוצה ואינטלגנטית ותמיד הוציאה ציונים גבוהים, לא הפתיע אותי שהיא הפכה לקצינה בגיל צעיר והעתיד היה עוד לפניה, פשוט בלתי נתפס.
המכללה הטכנולוגית של חיל האוויר בבאר-שבע הוציא הודעה בעקבות מותה הטרגי של מישל פרשט. "בית הספר הטכני בבאר-שבע מביע צער רב על פטירתה של בוגרת בית הספר מישל פרשט ז"ל. מישל אשר סיימה את לימודיה במכללה הטכנולוגית של חיל האוויר באר-שבע לפני כשש שנים התגייסה לשירות משמעותי בחיל האוויר, במהלכו יצאה לקורס קצינים ושירתה כקצינת תכנון, פיקוח וייצור בטייסת תחזוקה בבסיס תל נוף נהרגה אתמול בתאונת דרכים קטלנית. מישל, היית ותמיד תיהיי חלק ממשפחת חיל האוויר ובית הספר הטכני באר-שבע בפרט. בית הספר וחיל האוויר משתתפים בצער המשפחה וימשיכו ללותה.
יהי זכרה ברוך.