התפתחות בחקירת החשד לתקיפתה של צעירה כבת 21, אתמול (יום ראשון) באחד הכבישים באזור צאלים שבנגב המערבי.

1 צפייה בגלריה
הרכב הפגוע
הרכב הפגוע
הרכב הפגוע
(צילום: פרטי)

לאחר שהצעירה, תושבת אחד המושבים בנגב, התלוננה אתמול במשטרה אודות מספר רעולי פנים, אשר נסעו בשני כלי רכב וחסמו את דרכה ב"דרך השדות", המובילה מקיבוץ צאלים ליישובי פתחת שלום, ירדו מהרכב וניסו לתקוף אותה, עולה על פי חקירת המשטרה תמונה שונה.
הבוקר הודיעה המשטרה, כי "הצעירה שנסעה ב'דרך השדות' עם אחותה הקטנה ברכב נקלעה לפעילות מבצעית של יחידה מיוחדת, אשר היתה עסוקה בטיפול באירוע חריג באזור, אשר כלל מעצר חשודים באירוע פלילי והיא לא הותקפה כפי שסברה".
כמו כן ציינו במשטרה, כי מפקד תחנת אופקים, סנ"צ ניבי אוחנה, עדכן את הצעירה ואת משפחתה בדבר ממצאי החקירה.
על פי הדיווח הראשוני, במהלך נסיעתה של הצעירה ב"דרך השדות" אתמול בשעות אחר הצהריים, לאחר שהיא אספה את אחותה הקטנה בת התשע מהצהרון, נחסם רכבה על ידי שני כלי רכב, מהם יצאו מספר חשודים שהחלו לרוץ לעבר הרכב. הצעירה גילתה תושייה רבה והמשיכה בנסיעתה ובמקביל גם יצרה קשר עם רכז הביטחון השוטף (רבש"צ) של היישוב, אשר חבר אליה במהירות וליווה אותה לביתה.
הצעירה, כאמור, הגישה תלונה למשטרה, ובחקירת המשטרה התברר כי מדובר היה באנשי יחידה מיוחדת של המשטרה שעסקו באותה עת בפעילות באזור.
קראו גם:
בתוך כך, התרחש אתמול אירוע נוסף בו הבחינה נערה כבת 17 באדם חשוד העוקב אחריה באזור המושבים יתד ושדי אברהם שבפתחת שלום במועצה האזורית אשכול. הנערה התקשרה לאמה וזו דיווחה מיידית לרכז הביטחון השוטף. למקום הגיעו שני רכזי ביטחון שעצרו את החשוד. שוטרים שהוזעקו למקום עצרו את החשוד לחקירה.