מינהל הדלק והגז במשרד האנרגיה יבקש היום (רביעי) להוציא צו סגירה לתחנת הדלק "גבעות בר" שליד רהט (מספר תחנה 3040), זאת בעקבות עבירות חוזרות ונשנות של מכירת בנזין לא תקני. אמש, בעקבות תלונות הציבור בנושא ולאחר בדיקת הדלק על ידי מפקחי מינהל הדלק והגז, נמצא שוב בנזין לא תקני בתחנה ובעליה קיבלו הודעה כי עליהם להפסיק את שיווק הדלק באופן מידי.
1 צפייה בגלריה
מהלו בדלק
מהלו בדלק
מהלו בדלק
(צילום: shutterstock)
זאת הפעם השלישית תוך חודשיים שבה נמכר בתחנה דלק שאינו עומד בתקן. לטענת משרד האנרגיה, בעלי התחנה לא שיתפו פעולה עם גורמי הפיקוח והחקירה במינהל הדלק והגז במשרד, ואף הערימו עליהם קשיים בביצוע תפקידם. רק לאחר התערבות של קצין משטרה מטעם מנהל הדלק וגורם עירוני בעניין, בוצעה הבדיקה.
יש לציין כי הבעלים של התחנה הוא גם הבעלים של תחנת הדלק בבעלות "פל ים שירותי אנרגיה בע"מ" מספר 2793 ברחוב משה דיין 22 בחיפה, שקיבלה גם היא השבוע צו סגירה בשל עבירות רבות של מכירת דלקים לא תקניים.
בנוסף, דגימת בנזין, אשר נלקחה ביום שני השבוע מתחנת הדלק "ליפז אנרג'י", הממוקמת ברחוב אליהו נאוי שבבאר שבע (תחנה מספר 1907), נמצאה גם היא כלא תקנית. לאור זאת, הודיע נציג מינהל הדלק והגז למנהלי התחנה, כי עליהם להפסיק את שיווק הבנזין במידית עד להחלפת המלאי והזמנת בדיקת מעבדה לבנזין. רק כשתתקבל תוצאה תקינה, יוכלו לחזור ולשווקו בתחנה.
"אגף הפיקוח במשרד האנרגיה דוגם את מלאי הדלקים השונים בתחנות הדלק ברחבי הארץ באופן קבוע, ופועל על מנת להבטיח כי הדלק שנמכר לצרכנים הינו איכותי ותקני", נמסר מהמשרד. "רשימת תחנות הדלק שאינן עומדות בתקן מפורסמת באתר המשרד".
כל העדכונים - חדשות באר שבע