חבריו לכיתה של ישי לוי מסרבים להאמין כי לא יראו אותו יותר בישיבה הקטנה "מורשה" בה למד. ישי נפגע קשה מאוד במהלך רכיבה על אופניים חשמליים ונפטר מפצעיו שבועיים לפני שמלאו לו 14 שנים.
2 צפייה בגלריה
ישי ואביו שחר לוי
ישי ואביו שחר לוי
ישי ואביו שחר לוי
(צילום: פרטי)
ביום חמישי שעבר רכב ישי עם חבריו לאורך שדרות יצחק הנשיא בסמוך לביתו באשדוד. במהלך הרכיבה הוא נפל מהאופניים ונחבל קשות בכל חלקי גופו. הפרמדיקים פינו אותו לבית חולים אסותא בעיר ומשם הובהל הנער לבית חולים איכילוב בשל הפגיעה הקשה בראשו. במשך ארבעה ימים שכב ישי במיטת חוליו כשהוא מורדם ומונשם. במסגרת המאמצים להציל את חייו הוא חובר ביום שני למכשיר אקמו אך כעבור מספר שעות נפטר בבית החולים.
"זו אבדה קשה להורים ולמשפחה ולכל הקהילה", סיפר דודו מוטי אלגרבלי. "ישי נולד בערב ראש השנה לפני 14 שנים וגם נפטר עכשיו לפני ראש השנה. הוא היה ילד חייכן, נעים לבריות, מלא חיים ושמחה, מאיר פנים לכולם. הוא בירך לשלום כל אדם שפגש".

2 צפייה בגלריה
יזכור יום הזיכרון
יזכור יום הזיכרון
יהי זיכרו ברוך
(צילום המחשה: shutterstock)

קראו גם:

ישי היה בנם הבכור של שחר ואביבה והתגורר יחד איתם ועם שלושת אחיו (הדס, משה ודוד) ברחוב שלמה בן יוסף ברובע ו'. אביו הוא אברך בקרית פוניבז' ומוכר כשליח ציבור בבית כנסת ברובע י"א. לדברי קרובי משפחה, בין ישי לאחותו הדס (12) היו קשרים טובים מאוד. "הדס הייתה הכי קרובה אליו", סיפר אחד הדודים. "היא הייתה מכינה לו סנדביצ'ים ומפנקת אותו. יהיה לה קשה להתמודד עם האובדן הקשה מנשוא".
ביום שני בחצות הובא ישי לקבורה בבית העלמין כשמאות אנשים ליוו אותו בדרכו האחרונה ונפרדו ממנו בדמעות. "ילד רך וצעיר שהלך לעולמו בגלל תאונת דרכים קשה", ספד לו רב העיר האשכנזי יוסף שיינין. לאחר מכן נשאו דברים יו"ר המועצה הדתית הרב עובדיה דהן ונשיא מוסדות "מורשה" הרב פנחס קריספין.