1 צפייה בגלריה
באדיבות דוברות עיריית יבנה
באדיבות דוברות עיריית יבנה
באדיבות דוברות עיריית יבנה
בטקס מרגש בהשתתפות אורחים רבים נחנך גן ציבורי על שמו של המפכ"ל העשירי וראש עיריית באר-שבע לשעבר יעקב טרנר. מועצת עיריית יבנה החליטה לקרוא את הגינה הציבורית בשכונת השוטרים בעיר על שמו של טרנר אשר בשנות התשעים תרם רבות להקמתה.
ראש העירייה, צבי גוב-ארי, סיפא על פועלו רב השנים של טרנר למען ביטחון ישראל במסגרת חילו האוויר הישראלי: "יעקב סיכן את חייו פעמים רבות במהלך שירותו את עם ישראל, ובהמשך שירת נאמנה כראש להק כח אדם בחיל האוויר וכמפכ"ל משטרת ישראל".
עוד הוסיף ואמר גוב-ארי: "יש בליבי הרבה אליך, הרבה אנשים אוהבים ומעריצים אותך, בכל מקום הותרת חותם אדיר". תנ"צ (בדימוס) מוטי נחמני, כיום מנהל אגף הביטחון ובסדר הציבורי סיפר על פועלו של טרנר למען שוטרי משטרת ישראל.
עו"ד גל שרון, סגנית נשיא ארגון השוטרים איפ"א בישראל ושטרנר נשיאו אמרה: "לא אשכח את אבן הפינה להקמת השכונה והנה רבים מהנוכחים מתגוררים בה כחצי יובל. יעק טרנר אוהב את השוטרים ולעולם לא נשכח את תרומתך, כולנו מאחלים לך בריאות ואור".
יעקב טרנר התקשה להסתיר את התרגשותו והודה לכולם: "אני מודה לכם על הזכות שניתנה לי ומודה לכם על הכבוד ועל שמצאתם לנכון לכבדני ביום המרגש הזה במעמד כל כך הרבה חברים נפלאים שבאו למרות מזג האוויר הקשה, תודה רבה לכולכם", אמר טרנר שיחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-85.