1 צפייה בגלריה
ניקול קבסה (מימין) עם חברתה גילה כהן | צילום: פרטי
ניקול קבסה (מימין) עם חברתה גילה כהן | צילום: פרטי
ניקול קבסה (מימין) עם חברתה גילה כהן | צילום: פרטי
טרגדיה: בסוף השבוע האחרון איבדו טליה ואיתי בני ה-9 את אמם בתאונה קטלנית שהתרחשה בשדרות הרצל באופקים.
אחות אמם, שלקחה אותם תחת חסותה, מתכוונת להעניק להם הכל ולא להחסיר מהם דבר, אך ההוצאות גדולות והיא זקוקה לעזרתכם.
ביום שישי האחרון חצתה ניקול קבסה ז"ל (54) את הכביש בשדרות הרצל באופקים כשנפגעה באורח קשה כתוצאה מרכב חולף. פראמדיק מד"א מנחם בלומנטל, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה שוכבת מחוסרת הכרה על הכביש בסמוך לרכב, כשהיא סובלת מחבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל מתן תרופות, עצירת דימומים והנשמה ופינינו אותה במצב קשה ולא יציב לבית החולים 'סורוקה'". שם נאלצו הרופאים מאוחר יותר לקבוע את מותה.
קבסה הייתה אם חד הורית לתאומים. את שני הילדים שהותירה, אימצה אחותה של ניקול, דבי. "המסר שלנו הוא שלילדים יהיה טוב ולא יחסר להם דבר", אומרת גילה כהן, מנהלת תעשיות מחזור של 'נגב אקולוגיה', וחברתה לעבודה של ניקול. "דבי לוקחת על עצמה את גידול הילדים דבר שכרוך בהוצאות גדולות כמו: לימודים, העשרה, ביגוד וכל מה שצריכים ילדים. הקריאה שלנו לציבור, לסייע ככל האפשר כדי שדבי תעניק לילדים את המיטב ושלא יחסר להם דבר".
כהן גם מספרת על חברתה הקרובה, ניקול, עימה עבדה כ- 8 שנים ואומרת: "אישה חכמה, מאוד צנועה, ישרה עם לב רחב, פשוט קשה לתאר במילים, אישה מדהימה, זו טרגדיה נוראה".
בעקבות התאונה, תושבים התריעו, כי לא פעם נתקלו בנהיגה פרועה בכבישים בעיר דבר המסכן הולכי רגל. ראש העירייה, איציק דנינו, שוחח מיד אחרי התאונה עם מפקד תחנת משטרת אופקים וקיבל ממנו את הפרטים על האירוע הטראגי. דנינו פנה לנהגים ברשתות החברתיות וביקש מהם:"תהיו מרוכזים במהלך הנהיגה והיזהרו מהסחות דעת, מדובר בחיי אדם". דנינו גם שלח תנחומים למשפחת קבסה ממייסדי העיר וממקימיה.
רוצים לעזור? תרומות למשפחה ניתן להעביר לבנק מסד 46 סניף 503 לחשבון מספר 623115.