2 צפייה בגלריה
צילום: הרצל יוסף
צילום: הרצל יוסף
צילום: הרצל יוסף
חשד לרצח בכניסה לתל שבע: גופותיהם של שני צעירים כבני 25 אותרו הערב (שני) ברכב בכיכר רוטרי, בכניסה ליישוב שבנגב. כוחות משטרה שהגיעו למקום הזעיקו צוותי רפואה, ולאלו לא נותר אלא לקבוע את מותם. על גופותיהם של השניים נמצאו סימני ירי והן הועברו למכון לרפואה משפטית.
תוך חקירת האירוע, התפתח עימות בין כוחות המשטרה לתושבים מקומיים, תוך שהשוטרים מבקשים להרחיקם מהזירה. במשטרה מסרו כי "השוטרים נתקלו בהפרת הסדר תוך הפרעה ממשית בטיפול בזירת האירוע וחקירתה. כוחות משטרה נוספים הוזעקו למקום וכעת המצב בשליטה".
2 צפייה בגלריה
זירת הרצח | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת הרצח | צילום: תיעוד מבצעי מד"א
מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 18:55 התקבל דיווח על שני גברים מחוסרי הכרה ברכב סמוך לכניסה ליישוב עומר. חובש רפואת חירום במד"א סאלם אעסם סיפר: "כשהגענו למקום ראינו שני גברים ברכב עם פציעות ירי בגופם. הם היו מחוסרי הכרה ללא סימני חיים ולאחר בדיקה רפואית נקבע מותם".
צילום: הרצל יוסף
ד"ר אלשיך יאסר רופא, מתנדב באיחוד הצלה, הוסיף מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותם של שני הצעירים בזירת האירוע עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו כתוצאה מירי".
המשטרה פתחה בחקירת האירוע "תוך תגבור מערך כוחות השיטור". סנ"צ משה זריהן, מפקד תחנת העיירות סיפר: "ביצענו סגירה של הסגירה ובתוך הרכב היו שני אנשים יירויים. התחלנו מיד באיסוף הראיות, כרגע אנחנו נמצאים בשלבי חקירה. התאספו במקום מאות אנשים מהמשפחה, נאלצנו גם להתמודד מולם על מנת לשמר את הזירה. בסופו של דבר הם נאותו לשמוע למשטרה ולשתף פעולה. ביחד עם המשפחה השלטנו פה סדר".
לפני כשנה, בנובמבר 2018, נורתה למוות מנאל אל-פזראת, אישה בשנות ה-40 לחייה, בכניסה לביתה בתל שבע. למחרת המשטרה עצרה את אחיה בחשד למעורבות ברצח "על כבוד המשפחה".