1 צפייה בגלריה
כיתה ריקה. שביתה. צילום: גיל יוחנן
כיתה ריקה. שביתה. צילום: גיל יוחנן
כיתה ריקה. שביתה. צילום: גיל יוחנן
הלימודים בבאר שבע יחלו מחר (רביעי) בשעה 09:00, כך הודיעה היום הסתדרות המורים. הסיבה: מנהלת בית ספר יסודי בבאר שבע הותקפה פיזית ומילולית על ידי אימו של אחד התלמידים, ילד בכיתה ג'.
על פי הסתדרות המורים, הבוקר המנהלת זימנה את האם לשיחה בעקבות אירוע אלים בו היכה תלמיד כיתה ג', בנה של האם התוקפת, ילדה אחרת, תלמידת כיתה א'.
בעקבות האירוע, המנהלת ערכה שיחה עם שני התלמידים ובהמשך זימנה את האם של הילד לשיחה. משהגיע האם לבית הספר היא החלה לצעוק בקול רם על המנהלת ולאחר מכן תפסה אותה בחוזקה וחנקה אותה.
כאמור, בתגובה לאירוע הסתדרות המורים הודיעה כי תשבית מחר את הלימודים בכלל בתי הספר בבאר שבע למשך שעה. "האלימות בבתי הספר ממשיכה להשתולל ובמשרד החינוך שותקים", אמרה מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד, "במשרד יודעים לבוא למורים בעוד ועוד דרישות, אך כאשר הורים פועלים כלפיהם באלימות ומונעים מהם לבצע את עבודתם, המשרד לא נוקף אצבע. הסתדרות המורים תמשיך לתת גיבוי מלא לעובדי ועובדות ההוראה".
ממשרד החינוך נמסר: "משרד החינוך רואה בחומרה את האירוע ומגנה אותו בחריפות. האם התוקפת אותרה, נחקרה במשטרה והורחקה מבית הספר. הנהלת המחוז בקשר עם המנהלת, מלווה אותה ותיתן לה את הסיוע הנדרש".