1 צפייה בגלריה
אלונה ברקת. צילום: הרצל יוסף
אלונה ברקת. צילום: הרצל יוסף
אלונה ברקת. צילום: הרצל יוסף
כתב "כלכליסט" גולן חזני דיווח הבוקר (חמישי) כי לאיילת שקד ונפתלי בנט יש רכש חדש ומפתיע: אלונה ברקת, הבעלים של הפועל באר שבע, תוצב במקום השלישי ברשימת הימין החדש. היום בשעה 13:00 היא תכנס מסיבת עיתונאים באצטדיון טוטו טרנר שתועבר בשידור חי בעמוד הפייסבוק של מיינט באר שבע.
בנט ושקד פנו לברקת והציעו לה להצטרף במקום ריאלי לרשימה, וככל הידוע היא נענתה בחיוב ותוצב כאמור במקום 3 ברשימה לכנסת.
מזה מספר שבועות שמתקיימים מגעים להצטרפותה של ברקת למפלגה של בנט. היא נענתה בחיוב לאחר שהובטח לה כי תוצב במקום השלישי ואם הליכוד ירכיב את הממשלה הבאה היא תקבל תיק בכיר אולי שרת הספורט. ברקת לא מתכוונת לעזוב את הפועל באר שבע אולם עשויה להעביר חלק מסמכויותיה למנכ"ל אסי רחמים.
כזכור, בעבר כבר היו גישושים של גורמים שונים כדי לצרף את אלונה ברקת לפוליטיקה הארצית אבל היא סירבה והמשיכה לנהל את המועדון אותו הגדירה "מפעל חיים". עכשיו יהיה מעניין לראות אם אלונה ברקת תיענה לאתגר ומה יעלה בגורלו של המועדון אותו היא מנהלת ב-11 השנים האחרונות.
ברקת רכשה את הפועל באר שבע ב-2007 ובשנים האחרונות הפכה אותה לאחת מקבוצות הכדורגל המובילות במדינה, עם שלוש זכיות רצופות באליפות המדינה. כמו כן, היא רעייתו של אלי ברקת, אחיו של ניר ברקת שרק אתמול נכנס לעשירייה הראשונה של הליכוד, כך שהגיסים עשויים להיפגש בכנסת.