שוד אלים במרכז באר שבע. כתב אישום הוגש השבוע נגד נער כבן 16 וחצי, תושב באר שבע, המואשם בשוד של תושב העיר כבן 50. במהלך השוד הנער ושניים משותפיו למעשה, שטרם אותרו, שדדו מקורבנם את מכשיר הטלפון הנייד שלו וסכום של 1,600 שקל.
1 צפייה בגלריה
קריית הממשלה באר שבע, מתוך ויקיפדיה
קריית הממשלה באר שבע, מתוך ויקיפדיה
קריית הממשלה באר שבע, מתוך ויקיפדיה
מעובדות כתב האישום, שהוגש בתחילת השבוע בבית המשפט המחוזי בבאר שבע על ידי בא כוח הפרקליטות, עו"ד אביב דמרי, עלה כי בתחילת השבוע שעבר, בשעת ערב, בעודו צועד בשביל הגישה מרחבת קריית הממשלה לחניית סופרמרקט ה"שופרסל" בבאר שבע, לא הרחק מהיכל המשפט, פנו הנער ושני חבריו אל האיש וביקשו ממנו כי יאפשר להם לבצע שיחת טלפון מהטלפון הנייד שלו.
האיש הוציא מכיסו את הטלפון הנייד ויחד עימו גם הוציא בטעות מספר שטרות של 200 שקל שהיו בכיסו. האיש מסר את הטלפון הנייד לאחד השודדים לשם ביצוע שיחה ובשלב הזה שלף שודד אחר סכין והצמידה לצווארו של האיש והוציא את הכסף שהיה בכיסו של האיש.
שודד אחר הרים מספר אבנים משתלבות ואיים על האיש, כי אם יזוז הוא ישבור לו את הרגליים כדי להפחידו ולמנוע ממנו להתנגד לגניבת הכסף והטלפון הנייד.
לפתע, כך על פי הנטען בכתב האישום, התקרב רכב לחנייה הסמוכה, ואז הנער ושני שותפיו ברחו מהמקום עם הטלפון הנייד מסוג "סמסונג גלאקסי 5” ועם 1,600 שקלים ששדדו מהאיש.
כתב האישום מייחס לנער הנאשם עבירות של שוד בנסיבות מחמירות והחזקת סכין שלא כדין. לכתב האישום צורפה גם בקשת הפרקליטות מבית המשפט להורות על מעצרו של הנער הנאשם עד תום ההליכים נגדו.
הנער הנאשם, כך מתברר, הכחיש בחקירתו את מעורבותו באירוע נשוא כתב האישום וגרסתו, כך על פי בקשת הפרקליטות, נסתרה על ידי ראיות אחרות. הנער גם לא סיפק בחקירתו כל הסבר לחוקרים באשר לעובדה שכרטיס ה"סים" שלו הופעל ממכשיר הטלפון הנייד שנגנב במהלך השוד, כשעה לאחר ביצוע השוד.