הרוצח הבאר שבעי אדם איטל שוב מאוהב. לאיטל יש בת זוג חדשה: צעירה בשנות ה־20 המוקדמות לחייה, שמבקשת משב"ס לקבל שעות התייחדות עם בחיר לבה. בשב"ס מתנגדים לבקשה, אך בית המשפט קבע כי אם בתקופה הקרובה תהיה עקביות מצדה בכל הנוגע לביקורים אצלו בכלא, בשב"ס יצטרכו לגלות התחשבות, ולבחון את הבקשה בחיוב.
אשת אסיר עולם מבקשת: "תנו לי להביא ילד" אסיר רצח את אשתו במהלך ביקור התייחדות
איטל רצח בפברואר 2007 שני נערים בפיצוציה בעיר העתיקה לאחר ויכוח שפרץ בין הצדדים, וחודשיים לאחר מכן רצח שני צעירים מתל־שבע במהלך עסקת מכירת נשק. בגין שני מקרים של רצח כפול נגזרו עליו ארבעה מאסרי עולם מצטברים. איטל מכחיש עד היום כי הוא הרוצח, ובאחרונה בית המשפט העליון דחה ערעור שהגיש על הרשעתו.
בקיץ 2011 נישא איטל לתושבת באר־שבע בטקס שנערך בכלא, אולם לפני למעלה משנה בני הזוג נפרדו.
בכלא 'אשל' הופתעו באחרונה לקבל מאיטל בקשת התייחדות עם בת זוג חדשה. לבקשה צורפה הצהרת זוגיות בת חודשיים שחתומה על ידי איטל ובת הזוג.
המסמך הזוגי נחתם על ידי עמותת 'משפחה חדשה', ארגון שמסדיר יחסים בין בני זוג שאינם יכולים או אינם רוצים להינשא באמצעות חופה וקידושין. מדובר בסוג של תצהיר משפטי שנועד להעניק לבני זוג מעמד של ידועים בציבור.
בשב"ס דחו את הבקשה של איטל למפגשי התייחדות עם בחירת לבו החדשה מכמה טעמים. בשב"ס הסבירו כי על פי התקנות, מפגשי התייחדות יתאפשרו לבני זוג רק לאחר שנרשמים ביקורים אצל הכלוא במשך שנתיים. מעבר לכך, על פי הצהרת בת הזוג החדשה, בינה לבין איטל מתקיימת זוגיות בת שנה אחת בלבד, כאשר במשך הזמן הזה היא ביקרה אותו רק חמש פעמים, כשהפעם האחרונה הייתה לפני חצי שנה.
בעקבות דחיית הבקשה על ידי שב"ס, הגיש איטל באמצעות עו"ד גיא זהבי עתירה לבית המשפט המחוזי בבאר־שבע, בשבתו כבית משפט לעניינים מינהליים, נגד החלטת השב"ס למנוע ממנו ביקורי התייחדות עם בת זוגו, ולאחר שהוא התבשר כי בוטל לו ביקור התייחדות שנקבע לשבוע שעבר.
נציגי שב"ס טענו בבית המשפט שאין מניעה לאפשר לאסיר בכלל, ולאיטל בפרט, לקיים התייחדות, אך הבהירו כי על פי חוות של השב"ס היה איטל בזוגיות עם אישה אחרת, ואף הגיש לפני כחצי שנה בקשה להתייחד עימה.
בא כוחו של איטל טען מנגד כי איטל הפסיק את הקשר הזוגי האחרון שהיה לו בעקבות בעיות שהתעוררו, ובמקביל, בת הזוג החדשה לא החליטה אם היא רוצה להמשיך ולנהל עמו קשר, אך באחרונה חזרה לזרועותיו והם בזוגיות.
במהלך הדיון אמר איטל כי "אני אדם המנסה לחזור בתשובה כבר עשר שנים. אני אדם שומר נגיעה ואני לא יכול להעיד על עצמי, אך אני לא מחפש להשתעשע. המטרה שלי הייתה להתחתן עם בת זוגי מזמן, ואם אקבל את ההתייחדות, זה יעזור לי להגיע למצב של חתונה כדת וכדין".
בית המשפט המחוזי בבאר־שבע קבע כי בנסיבות המיוחדות של איטל, כמי שמרצה ארבעה מאסרי עולם, ניתן יהיה לגלות מעט יותר התחשבות.
"בנסיבות אלה", קבע בשבוע שעבר השופט אהרון משניות בפסק הדין, "ובשים לב למצבו המיוחד של העותר בהיותו שפוט למאסר עולם, נראה לי כי אם בת הזוג תחזור ותבקר אצל העותר באופן סדיר במשך שלושה חודשים נוספים, ניתן יהיה לראות בכך, בהצטרף לביקורים הקודמים שביקרה אצלו, כמערכת נסיבות שיכולה לבסס טענה של ידועה בציבור בשים לב לנסיבות המיוחדות של העותר. לכן, ככל שבת הזוג תבקר אצל העותר, במשך שלושה חודשים באופן סדיר, ראוי יהיה לאפשר לעותר התייחדות עם בת זוגו בהתאם לקבוע בפקודות שב"ס. אולם לעת הזאת, לא ניתן עדיין לראות בבת הזוג הנוכחית כידועה בציבור, ולכן לא מצאתי כי נפל פגם בהחלטה שלא לאשר לעת הזאת התייחדות לעותר, ולכן אני דוחה את העתירה".
בתגובה להחלטת בית המשפט אמר ל'ידיעות הנגב' בא כוחו של אדם איטל, עו"ד גיא זהבי: "ההחלטה משקפת את הצורך להתגמש ולראות כל אסיר כעומד בפני עצמו. בית המשפט שקל ובחן את המקרה הספציפי של מרשי, והחליט שיש לסטות מהפקודות ומהנהלים של השב"ס ולקבוע כללים אחרים בעניינו של מרשי, כאשר בסופו של יום, אם יעמוד באותם כללים, הוא יהיה זכאי להתייחד עם בת זוגו. זו החלטה יוצאת דופן מסוגה".