תושבי באר שבע בוודאי שמו לב לדברים מוזרים שקורים ברחובות העיר ביום חמישי האחרון: קבוצות צעירים, חלקן מחופשות, רודפות אחר "מטמון" ועוקבות אחר סימנים ורמזים. לסקרנים נספר שמדובר ב'נייט האנט' הראשון בעיר.
מתחם הנוער בנשר כבש את הצעירים אירוע אלימות חריף בבית ספר בגלל משחק כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
יפעת דניאלי, יוזמת הרעיון, סיפרה שכ-100 צעירים השתתפו באירוע כשהם מחולקים לכ-20 קבוצות: "זה משחק שהשתתפנו בו לפני חצי שנה במודיעין. הרעיון זה כמו חפש את המטמון, והרעיון הוא שמתחלקים לקבוצות של חמישה אנשים, מקבלים מפה של באר שבע שמחולקת למשבצות כשבכל משבצת חידה והמטרה לפתור את החידה כשבדרך יש חידות ורמזים נוספים. מי שפותר הכי הרבה חידות יכול לענות על חידה גדולה ולזכות בפרס הראשון - מארז בירות בוטיק, בקבוק ואן גוך וטובי 60".
השמועה על האירוע עברה מפה לאוזן. "הגיעו 100 איש שלא היו רק חברים, אלא גם אנשים שלא הכרנו ושמעו על זה מפה לאוזן", סיפרה דניאלי. "אנשים הגיעו מחופשים, הצטלמו וממש "השתלטו" על באר שבע".
הפעילות נמשכה עד השעה חמש בבוקר, ולדברי דניאלי עזרה גם לסטודנטים להכיר קצת יותר את העיר. "שמנו פתקים בכל מיני מקומות מגניבים בשכונות", אמרה דניאלי. "כיוון שזה ברגל אז לא יכולנו להתרחק יותר מידי, אבל זה בהחלט נתן לאנשים להכיר קצת יותר את באר שבע". עכשיו דניאלי חושבת כבר על הפעילות הבאה, שתתקיים לדבריה כשלילות באר שבע יתחממו קצת.