ממשיכים להנגיש: מערכת שמע חדשנית לכבדי ראייה הותקנה בצמתים מרומזרים בבאר שבע. במערכת החדישה קיים ויסות אוטומטי ודינמי של עוצמת הצליל על פי רעשי הסביבה.
המסע עם רוכבי האופניים העיוורים הפך לסרט אור בקצה התחנה: אפליקציית אוטובוסים לעיוורים כל הסיפורים גם בסלולרי: הורידו את האפליקציה החדשה של mynet
המערכת מעניקה הכוונה להולכי הרגל בצליל, בדיבור וברטט, במעברי החציה משלב ההגעה לצומת ועד קבלת האישור לחצייה באור ירוק, תוך מתן הנחיות ברורות למשתמשים. כמו כן, קיימת מפת התמצאות מובלטת בכתב ברייל.
לרמזורי השמע מוצמדים נווטים אקוסטיים חכמים, שמשמיעים צלילים בתדירות מהירה כשהאור ברמזור ירוק ובתדירות איטית כשהאור אדום. ההתקנים משפרים את הניידות, העצמאות והנוחות של כבדי הראייה והעיוורים. עלות הפרויקט, במימון עיריית באר שבע וקרן הנגישות בביטוח לאומי, נאמדת בכ-1.3 מיליון שקל.
רכז הנגישות ומחלקת השיקום באגף הרווחה בעיריית באר שבע יבצעו הדרכות עם אירגוני העיוורים על מנת להטמיע שימוש מושכל ומעבר בטוח בצמתים מרומזרים לכבדי ראייה. התקנת המערכת הנה חלק ממערך כולל אותו מובילה העירייה להנגשת העיר. העבודות תושלמנה עד סוף שנת 2014.